Trætheden er væk...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger, 

Nu har jeg for nyligt fundet ud af at jeg er gravid.. Den første uge efter jeg fandt ud af det var jeg kronisk træt.. Kan så gætte mig til at graviditeten også var skyld i min træthed ugen for inden.. 

Men nu er jeg da lidt bekymret, da min træthed stortset er forsvundet.. 
Har læste mange steder at det svinger mellem 10. uge og 3 mdr, men bliver helt bekymret for om der er noget galt med bebs nu jeg ikke er træt mere så tidligt i graviditeten..

Nogen der har erfaret det samme?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

MortilCilas

Jeg kender 2, der slet ingen graviditetstegn havde, heller ikke trætheden, så vil mene det er okay

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Jeg kender 2, der slet ingen graviditetstegn havde, heller ikke trætheden, så vil mene det er okay

Det trøster lidt.. 

Er jo døde bekymret..

Anmeld

25. september 2011

katrineoerum

Anonym skriver:

Hej piger, 

Nu har jeg for nyligt fundet ud af at jeg er gravid.. Den første uge efter jeg fandt ud af det var jeg kronisk træt.. Kan så gætte mig til at graviditeten også var skyld i min træthed ugen for inden.. 

Men nu er jeg da lidt bekymret, da min træthed stortset er forsvundet.. 
Har læste mange steder at det svinger mellem 10. uge og 3 mdr, men bliver helt bekymret for om der er noget galt med bebs nu jeg ikke er træt mere så tidligt i graviditeten..

Nogen der har erfaret det samme?  

Jeg tror bare du skal være rigtig glad for at du ikke er træt længer. Glæder mig til at det bliver min tur..... for jeg er SÅ træt

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Jeg tror bare du skal være rigtig glad for at du ikke er træt længer. Glæder mig til at det bliver min tur..... for jeg er SÅ træt

Uha held og lykke og tillykke med maven

Så vil jo stille og roligt prøve at give slip på min bekymring... 

Anmeld

25. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Det trøster lidt.. 

Er jo døde bekymret..

Det kan jeg godt forstå du er jeg havde ingen symptomer, før jeg har vel været 10 uger henne. Men de første 8 uger, vidste jeg ikke at jeg var gravid så det nok meget forskelligt

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Det kan jeg godt forstå du er jeg havde ingen symptomer, før jeg har vel været 10 uger henne. Men de første 8 uger, vidste jeg ikke at jeg var gravid så det nok meget forskelligt

ja du har nok ret.. Skal nok bare prøve at give lidt slip på bekymringerne..

Tak.. 

Anmeld

25. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

ja du har nok ret.. Skal nok bare prøve at give lidt slip på bekymringerne..

Tak.. 

Jeg ved hvor svært det er jeg var sikker på at der var sket noget med min søn, op til 3 dage, inden en scanning .. selvom jeg mærked spark osv.

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Jeg ved hvor svært det er jeg var sikker på at der var sket noget med min søn, op til 3 dage, inden en scanning .. selvom jeg mærked spark osv.

Uha, det må være forfærdeligt.. Vi har også stærkt overvejet en trygheds scanning for netop at komme væk med bekymringen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.