Ambitionsløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

Doktor Doolittle

det er lige præcis hvad jeg er blevet
Jeg har hjerne nok til at drive det vidt indenfor lægeverdenen (UNDSKYLD tilhængere af Janteloven), men jeg gider ikke mere. Min ph.d. gider jeg ikke gøre færdig, der mangler en større revision og et forsvar. Jeg gider ikke lave ekstra projekter. Faktisk gider jeg kun at passe mit job og blive en rigtig dygtig kliniker plus blive dygtig til visse procedurer, fx. laserbehandling, som jeg skal bruge når jeg engang åbner min egen praksis om ca. 3 år
Pludselig er titler og prestige ligegyldige for mig, jeg er ellers helt anderledes opdraget. Andre der har prøvet noget lignende

Jeg tror det skyldes min depression, efter jeg er kommet ovenpå igen er jeg bare blevet super kræsen med hvad og hvem jeg gider bruge mit liv på.

Jeg håber I alle har haft en fantastisk forrygende weekend, skønne mennesker

fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Stumpen

Nu har jeg så ikke hjerne til at drive det vidt og bredt..

Jeg synes jo at du skal lave din ph.d færdig..
Men kan egentlig sagtens følge dig..
Du er blevet mor og ja, du har været gennem en depression, som også har gjort dig stærkere..
Så hvis dit ønske her i livet er at blive en rigtig god kliniker og udvide din viden om ting som kan gøre dig til en god læge i privat praksis, jamen så stil da efter det..
Hvad skal du også kunne alt muligt andet for, hvis dit ønske er at blive læge med egen praksis??
Anja -der synes du gør dig nogle gode og sunde tanker og tiltag..

Anmeld

25. januar 2009

Stumpen

Og vil i øvrigt ikke kalde dig ambitionsløs, du har bare fået en anden ambition her i livet -nemlig at få en god praksis.. Hvad dælen hedder en læge i en praksis?? For det er sådaan en god læge jeg mener du vil være...
Anja

Anmeld

26. januar 2009

Hejren

Er cand.mag. med tre unger på 11, 5 og 2 - så indtil videre og de næste år med er jeg ambitionsløs.... og om det ændrer sig om nogle år, når ungerne er større, ved jeg sørme ikke.....

Anmeld

26. januar 2009

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Og vil i øvrigt ikke kalde dig ambitionsløs, du har bare fået en anden ambition her i livet -nemlig at få en god praksis.. Hvad dælen hedder en læge i en praksis?? For det er sådaan en god læge jeg mener du vil være...
Anja

Du er sød
Jeg kommer til at hedde praktiserende speciallæge i dermatologi
Har du et job i ærmet
og endnu engang til lykke

Anmeld

26. januar 2009

Doktor Doolittle

Er cand.mag. med tre unger på 11, 5 og 2 - så indtil videre og de næste år med er jeg ambitionsløs.... og om det ændrer sig om nogle år, når ungerne er større, ved jeg sørme ikke.....

Jeg forstår hvad du mener. Mht. min ph.d. er der dog tidsbegrænsning på, enten gør jeg den færdig og forsvarer den snart (indenfor 6-12 måneder) eller også er den spildt og i så fald vil jeg ikke efterfølgende kunne vende tilbage til hospitalsvæsenet, dertil er der simpelthen for mange om buddet, der HAR lavet ph.d.

Anmeld

26. januar 2009

Stumpen

Doktor Doolittle skriver:

Du er sød
Jeg kommer til at hedde praktiserende speciallæge i dermatologi
Har du et job i ærmet
og endnu engang til lykke

Det er sku da umuligt at huske!! Hvad hedder det i menneksesprog??

Nej, jeg vil blot være en arbejdsløb bums med vikarjobs på Bakkehuset.. Er jo gravid og så kan man ikke bruges

Anmeld

26. januar 2009

Doktor Doolittle

Det er sku da umuligt at huske!! Hvad hedder det i menneksesprog??

Nej, jeg vil blot være en arbejdsløb bums med vikarjobs på Bakkehuset.. Er jo gravid og så kan man ikke bruges

HAHAHA
Så hedder det vel hudlæge med egen praksis
Hvornår er din termin og har du det godt med at være gravid
Tina

Anmeld

26. januar 2009

Stumpen

Vil du ikke være en alm. læge? Sådan en jeg går til når jeg mener jeg er dårlig??

Jeg er sat til den 26.juni og har det forrygende godt nu.... Så det er bare dejligt!!
Synes bare det er øv at jeg ikke rigtig mærker liv -er i uge 19!! Men skal til jordmor på fredag og Md-scanning på næste torsdag, så får jeg den da at se, når den nu ikke vil sparke mig...
Anja..

Anmeld

26. januar 2009

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Vil du ikke være en alm. læge? Sådan en jeg går til når jeg mener jeg er dårlig??

Jeg er sat til den 26.juni og har det forrygende godt nu.... Så det er bare dejligt!!
Synes bare det er øv at jeg ikke rigtig mærker liv -er i uge 19!! Men skal til jordmor på fredag og Md-scanning på næste torsdag, så får jeg den da at se, når den nu ikke vil sparke mig...
Anja..

Hvor bliver det spændende Og nyd nu bare roen i maven, snart er der boksekamp derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.