Hvis nu, din veninde i usa :-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Zafir

Sagde: er det ikke på tide, at jeg skal shoppe noget kagegrej og sådan til dig? Så det er at du kan købe noget af alt det billige gejl vi har herovre?

HVAD ville I så ønske jer?

Jeg er sådan nærmest helt på bar bund. Nok nogen flere tyller også sådan et wilton silikone udrulnings underlag. Men hun siger der er en million ting, bare i deres alm supermarked...

Hvad skal jeg ønske mig? hvad ville I ønske jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Kay

uhhh nye spændende udstikkere og "forme" til fondant... og en "smoother" til at glatte ud... et underlag til at rulle ud på... og så nogle dimser jeg ikke kan huske hvad hedder men jeg så dem hos special købmanden hihi

Anmeld

25. september 2011

Zafir

Kay skriver:

uhhh nye spændende udstikkere og "forme" til fondant... og en "smoother" til at glatte ud... et underlag til at rulle ud på... og så nogle dimser jeg ikke kan huske hvad hedder men jeg så dem hos special købmanden hihi

Dimser Det lyder spændende hehe.

Jeg har en smoother, eller hvad det hedder

Og jeg har en (kage)rulle,sådan en tung rør-fætter. læææækker sag.

Og ja - hun siger de har en million milliard udstikkere

Anmeld

25. september 2011

StineL

Zafir skriver:

Sagde: er det ikke på tide, at jeg skal shoppe noget kagegrej og sådan til dig? Så det er at du kan købe noget af alt det billige gejl vi har herovre?

Jeg er sådan nærmest helt på bar bund. Nok nogen flere tyller også sådan et wilton silikone udrulnings underlag. Men hun siger der er en million ting, bare i deres alm supermarked...

Ihh hvor dejligt...
Jeg ville personligt bestille Americolor Fantastiske pastafarver, som kun forhandles i USA.

Anmeld

25. september 2011

Zafir

StineL skriver:

Ihh hvor dejligt...
Jeg ville personligt bestille Americolor Fantastiske pastafarver, som kun forhandles i USA.

Uh lala Lyder spændende hvordan er de anderledes?

Anmeld

25. september 2011

StineL

Zafir skriver:

Uh lala Lyder spændende hvordan er de anderledes?

Jeg syntes, de er meget bedre til at farve med og giver nogle klare farver.

Anmeld

25. september 2011

Malonde1985

Kan man bestille noget med???

Anmeld

25. september 2011

sandorff

Zafir skriver:

div. moulds...!

Anmeld

25. september 2011

Zafir

Malonde1985 skriver:

Kan man bestille noget med???

Altsååååå... hun sidder jo og ævler om alle de der FEDE småting som bare liiiige er SÅÅÅÅ cool og løser dit og dat i hverdagen og jeg har sagt at jeg da syntes at hun skal lave en netbutik i danmark, hvor hun sælger sådan nogen fede ting som de har derovre hehe

Men det bliver nok lidt besværligt hvis jeg skal have en mega bestilling til alle mulige... mmm

Anmeld

25. september 2011

Zafir

sandorff skriver:

div. moulds...!

Uhhh ja... Sådan nogen silikone moulds hmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.