Veer? eller er det bare meget normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Anonym trådstarter

channie-g skriver:

de er nemlig en del mere effektive end man lige regner med, går ikke i seng uden at have en med og de holder gerne hele natten så gør en klar inden du smutter i seng så er du fri for at stå op i løbet a natten og lave en

Tak for dit tip, det vil jeg prøve at gøre i aften. Nu vil jeg til JM og se hvad hun har at sige til det hele og  for at det hele er ganske normalt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

lille83

nu ikke for at skræmme dig. men jeg havde det også sådan ved min første graviditet, var dog 38+1. ringede også til fødegangen og fik afvide at kroppen gjorde sig klar så jeg sku tage 2panodiler og hvile mig.. 2 timer senere var min søn født...

så hvis det bliver ved ville jeg nok ringe igen...

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

lille83 skriver:

nu ikke for at skræmme dig. men jeg havde det også sådan ved min første graviditet, var dog 38+1. ringede også til fødegangen og fik afvide at kroppen gjorde sig klar så jeg sku tage 2panodiler og hvile mig.. 2 timer senere var min søn født...

så hvis det bliver ved ville jeg nok ringe igen...

Hold da op hvor voldsomt, så var det godt du ringede 

Jeg har lige været ved JM nu og hun mener alt er ok og at min krop gør sig klar, men hun vil ikke mene at jeg nødvendigvis føder før tid... så jeg må bare se tiden an, og ringe ind igen hvis det bliver ved og værre 

Anmeld

26. september 2011

lille83

Anonym skriver:

Hold da op hvor voldsomt, så var det godt du ringede 

Jeg har lige været ved JM nu og hun mener alt er ok og at min krop gør sig klar, men hun vil ikke mene at jeg nødvendigvis føder før tid... så jeg må bare se tiden an, og ringe ind igen hvis det bliver ved og værre 

godt du har været afsted. så må du se tiden an.. men ihvertfald pøj pøj med det, det vare jo ikke længe til uanset hvornår det sker

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

lille83 skriver:

godt du har været afsted. så må du se tiden an.. men ihvertfald pøj pøj med det, det vare jo ikke længe til uanset hvornår det sker

Mange tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.