Gulduge i Salling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Sofia

Jer fra Århus, har I set der er gulduge i Salling?? Det starter i morgen kl. 07.00. Jeg skal derned. Trip Trap Højskole 400, Flexibath 50, flyverdragter fra Hummel, Molo, Reima 200, Molo fleece 50.. Der er mange gode tilbud, men også et begrænset antal, så man skal være der tidligt, men jeg står alligevel tidligt op med Alfred, så afsted med mig på tilbudsjagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Jer fra Århus, har I set der er gulduge i Salling?? Det starter i morgen kl. 07.00. Jeg skal derned. Trip Trap Højskole 400, Flexibath 50, flyverdragter fra Hummel, Molo, Reima 200, Molo fleece 50.. Der er mange gode tilbud, men også et begrænset antal, så man skal være der tidligt, men jeg står alligevel tidligt op med Alfred, så afsted med mig på tilbudsjagt

Er der Triptrap højstole til 400??? For SÅÅÅÅ tror jeg da NOK jeg skal tidligt op!!! Har nemlig ikke nogen højstol endnu.... Ved du om der er et sted man kan se annoncerne henne?

Anmeld

25. september 2011

_-Kathrine-_

Det er da bare nogle helt vildt gode tilbud, men er bare bange for at vi ikke er de eneste der skal derind...!

Anmeld

25. september 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Er der Triptrap højstole til 400??? For SÅÅÅÅ tror jeg da NOK jeg skal tidligt op!!! Har nemlig ikke nogen højstol endnu.... Ved du om der er et sted man kan se annoncerne henne?

Ja det er det, mega billigt, salling.dk - og tryk ind under gulduge..

Anmeld

25. september 2011

Sofia

_-Kathrine-_ skriver:

Det er da bare nogle helt vildt gode tilbud, men er bare bange for at vi ikke er de eneste der skal derind...!

Ja, der plejer at være mega kø.. men jeg bor tæt på, så giver det en chance

Anmeld

25. september 2011

_-Kathrine-_

Sofia skriver:

Ja, der plejer at være mega kø.. men jeg bor tæt på, så giver det en chance

Ja, så kan jeg godt forstå du tager afsted Tager du Alfred med i barnevognen så eller?

Anmeld

25. september 2011

Sofia

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, så kan jeg godt forstå du tager afsted Tager du Alfred med i barnevognen så eller?

Ja det gør jeg og min kæreste er med også, så en af os kan spurte mens den anden har alfred.

Anmeld

25. september 2011

_-Kathrine-_

Sofia skriver:

Ja det gør jeg og min kæreste er med også, så en af os kan spurte mens den anden har alfred.

Aaahhh... smart
Ja det er nok nemmere når man er 2....!

Anmeld

25. september 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Ses vi?

Anmeld

25. september 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Ja det er det, mega billigt, salling.dk - og tryk ind under gulduge..

Ahhhhh men har man overhovedet en kinamands chance for at få fat i én af de 4 trip trap stole??.... Der er vel folk der nærmest SOVER ude foran dørerne i nat.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.