SÅ er 1. besøg hos far overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Lisbeth85

I går skulle min søn og jeg på besøg hos far for første gang. Det var lidt underligt, at skulle besøge ham et nyt sted med ny kæreste (hun var dog ikke der - det havde jeg frabedt ham).

Dagen gik fint, selvom det blev lidt presset, da faren havde glemt nogle ting, som lige skulle handles inden frokost, så Linus kom lidt senere i seng end ellers til middag, og det resulterede også i en anelse overtræthed....

Når han er hos sin far, så skal han sove indenfor. Det har han aldrig gjort til middag før, og det var også lidt svært for ham at finde ro. Det lykkedes dog, men det blev ikke til mere end max 1 times tid fordelt over to omgange. Det er nok hvad man kan forvente i starten.

Men ellers gik det fint. Far gav mad og legede med ham, og de havde det godt. Lejligheden er dog MEGET lille, så der bliver lidt at se til for faren, når vores søn begynder at gå Heldigvis er der en god legeplads tæt på samt et stort grønt areal, så mon ikke krudtet nok skal blive brændt af. Han elsker Linus lige så højt som jeg, og er (for det meste) glad for, at han skal se sin søn. Det var hårdt i går, da jeg stadig har en masse tanker (negative) om ham, som ikke helt vil give slip. Men de forsvinder lige så stille efterhånden som jeg ikke skal se på faren så meget mere.

Lørdag om 14 dage er jeg med igen, og derefter så er det hveranden lørdag hvor faren henter Linus her, og så henter jeg ved 15 tiden samme dag. Pyha, spændende for dem begge 

Ville ikke så meget andet end fortælle om min oplevelse deraf. God søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

GitteC78

Ja alt er nyt for Linus, som han sikkert lige skal vænne sig til. Men mon ikke han nok skal falde til næste gang han er der

Det bliver spændende hvordan faren klarer opgaven at skulle være alene med ham. Mon ikke, det nok skal gå.

Anmeld

25. september 2011

Leneur

Det er jo altid dejligt når en far gerne vil sit barn, så det tager jeg hatten af for. Synes nu også det er flot af dig at bakke op om Linus, så han får set sin far på trods af dine negative følelser for ham. På sigt kommer du jo udover det og så bliver det dejligt for dig at i får et godt samarbejde op omkring Linus.

Anmeld

25. september 2011

Lisbeth85

GitteC78 skriver:

Ja alt er nyt for Linus, som han sikkert lige skal vænne sig til. Men mon ikke han nok skal falde til næste gang han er der

Det bliver spændende hvordan faren klarer opgaven at skulle være alene med ham. Mon ikke, det nok skal gå.

Årh tak for den dejlige besked Og jo, det skal nok gå det hele. Det er altid svært for en mor at overlade sit barn til andre, men det gør mig stærkere, og min søn er i trygge hænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.