klumper efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.461 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Kofoed.

Vil lige starte med at sige, at jeg skriver fra mobilen, hvilket gør det lidt svært at svare hurtig og kan måske undlade at svare, men ønsker nu stadig noget hjælp.
Har siden fødselen haft mange små klumper, hvilket også er ret normalt, men i dag kom der en klump på størrelse med to 5 kroner ved siden af hinanden. Hvad skal jeg gøre? Har i prøvet det? Og nogen der aner om det betyder noget?
Tænker jeg vil ringe til barselsafsnittet, hvis smertere tager til igen (gøre de lige op til, at jeg opdagede klumpen).
Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

mortilnoahogmelina

JEg havde det os , og jeg fik af vide at jeg bare skulle holde øje med om de blev større og om det var forbundet med smerte for så kan det vidst være lidt farligt .
Men føler du dig utryg synes jeg da bestemt du skal ringe og snakke med dem på sygehuset . Så de kan berolige dig .

Og tillykke med lille pigen

Anmeld

25. september 2011

Fru.Mäes <3

Efter mit kejsersnit oplevede jeg osse temmelig store klumper når jeg har i bad - og blev temmelig underlig til mode! Ringede til min Mor og hun sagde at det var meget normalt at der kom klumper! MEN jeg havde ikke smerter, som du skriver du har - så hvis det bliver ved ville jeg hvert fald ringe

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

Pernille08 skriver:

JEg havde det os , og jeg fik af vide at jeg bare skulle holde øje med om de blev større og om det var forbundet med smerte for så kan det vidst være lidt farligt .
Men føler du dig utryg synes jeg da bestemt du skal ringe og snakke med dem på sygehuset . Så de kan berolige dig .

Og tillykke med lille pigen

Det er sjovt nok kæresten der er mest nervøs.
Men har lænde og mens smerter, og mens var rigtig slemme her til morgen, men efter klumpen var kommet ud, aftog mens smerterne og nu er de næsten væk.
Nårh ja, har også haft helt frisk mørkerødt blod i dag.
Tak.

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

Felix's Mor <3 skriver:

Efter mit kejsersnit oplevede jeg osse temmelig store klumper når jeg har i bad - og blev temmelig underlig til mode! Ringede til min Mor og hun sagde at det var meget normalt at der kom klumper! MEN jeg havde ikke smerter, som du skriver du har - så hvis det bliver ved ville jeg hvert fald ringe

Det er også sådan jeg har det, vil lige se om det bare var det eller om det bliver ved.

Anmeld

25. september 2011

mortilnoahogmelina

Kofoed. skriver:

Det er sjovt nok kæresten der er mest nervøs.
Men har lænde og mens smerter, og mens var rigtig slemme her til morgen, men efter klumpen var kommet ud, aftog mens smerterne og nu er de næsten væk.
Nårh ja, har også haft helt frisk mørkerødt blod i dag.
Tak.

HMm , jeg ville nok hvis det var mig give dem et kald . Mere for at få ro i en .
Der kan jo være en blødninger i din livmoder som selvfølgelig skal behandles . Jeg havde ikke smerter da jeg fik de klumper .

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

Pernille08 skriver:

HMm , jeg ville nok hvis det var mig give dem et kald . Mere for at få ro i en .
Der kan jo være en blødninger i din livmoder som selvfølgelig skal behandles . Jeg havde ikke smerter da jeg fik de klumper .

Synes også jeg har hørt, at nogen får en lille operation fordi de har mange hinde rester, hvilket det har jo lyder til at være.

Anmeld

25. september 2011

Valle81

Jeg har efter alle mine tre fødsler blødt kraftigt de første dage til en uges tid hvor jeg har haft kraftige menssmerter og voldsomme efterveer. Jeg har også blødt store klumper, og tit når jeg var ude på toilet kunne jeg høre at de ploppede i vandet, det kunne nærmest løbe ud af mig undskylder de klamme detaljer.

Anmeld

25. september 2011

Koen.

Her havde jeg os både smerter og klumper og fik af vide af lægen at det var meget normalt det er ubehageligt og pænt ulækkert!

Anmeld

25. september 2011

Tona

Da jeg fik Amanda formåede jeg seriøst at aflevere en klump på størrelse med en lille blomme  Det ser totalt klamt ud, men fik at vide at det er ufarligt.

Det med at man skiftevis får aftagende brunlig blødning og så får tiltagende blødning med frisk rødt blod det er også normalt. Så snart man tror at nu tager det af, så starter det ski bare op igen...det er til at blive vild af  

Jeg ville nok holde godt øje med om smerterne blev ved eller blev værre og om jeg fik feber, eller om blødningen blev mere end en MEGET kraftig menstruation. Hvis du får nogen af de symptomer skal du ringe til lægen eller lægevagten. Ellers syntes jeg kun du skal ringe hvis du føler dig utryg. Men self. hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. Selv ringede jeg flere gange når jeg blev i tvivl for at blive beroliget. Syntes slet ikke jeg var forberedt på alt det blod bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.