hvordan regeret i anden gang????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Anonym trådstarter

hej tøsser, ja så blev jeg endelig gravid efter 2 år tid. med min kæreste. jeg har en dreng på snart 7, og min kæreste har også børn. har haft lidt ondt i maven den sidste uge. og har ikke rigtig haft lyst til noget. men i går besluttede jeg mig for at tage en test og den var god 

problemet ligger i at jeg ryster helt vildt på mine hænder og blev rigtig ked af det da jeg sagde det til ham. hvorfor gør jeg det???? jeg ryster satdig på mine hænder nu nar jeg skriver...

hvad jeg kan regne ud er jeg 2 uger+2-3 dage. efter min sidste ægl.

ville så gerne fortælle alle det  men syntes det er lidt tidligt. derfor er jeg også ano her ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Anonym trådstarter

ikke nogle der vil sige noget

Anmeld

25. september 2011

Tona

Anonym skriver:

hej tøsser, ja så blev jeg endelig gravid efter 2 år tid. med min kæreste. jeg har en dreng på snart 7, og min kæreste har også børn. har haft lidt ondt i maven den sidste uge. og har ikke rigtig haft lyst til noget. men i går besluttede jeg mig for at tage en test og den var god 

problemet ligger i at jeg ryster helt vildt på mine hænder og blev rigtig ked af det da jeg sagde det til ham. hvorfor gør jeg det???? jeg ryster satdig på mine hænder nu nar jeg skriver...

ville så gerne fortælle alle det  men syntes det er lidt tidligt. derfor er jeg også ano her ind.

Men er det et ønskebarn? For jeg tænker, at hvis det er et barn du har ønsket meget og længe, så kunne man nok god reagere sådan der hvis man ligesom blev helt overvældet af følelserne og sådan?

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Men er det et ønskebarn? For jeg tænker, at hvis det er et barn du har ønsket meget og længe, så kunne man nok god reagere sådan der hvis man ligesom blev helt overvældet af følelserne og sådan?

ja det er det. tror bare jeg lige skal opfatte det ordenligt. for det har jeg slet ikke endnu. men håber ikke der går så langt tid

Anmeld

25. september 2011

Tona

Anonym skriver:

ja det er det. tror bare jeg lige skal opfatte det ordenligt. for det har jeg slet ikke endnu. men håber ikke der går så langt tid

Tag en kop te og smæk benene op og stille og roligt...om et par dage kan det være det ligesom er faldet til ro det hele  nå ja og stort tillykke

Anmeld

25. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Man kan godt gå lidt i panik/chok når først testen er positiv, også selv om det er et ønskebarn. Det er en helt naturlig reaktion.

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

det er rart af vide 1000 tak tøsser det lettede

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

hvordan var det så anden gang for jer. og hvad gik der gennem jeres tanker. ?????

Anmeld

25. september 2011

SLC

Godt nok 1 gang jeg er gravid, men da testen viste positiv tænkte jeg " så havde jeg ret" og lagde mig i seng igen og sov (selvfølgelig efter 100.000 mill tanker) - jeg sagde ikke noget til kæresten men da han så testen troede han den viste negativ fordi jeg bare lå i sengen og ikke havde vækket ham med skrig og skrål, og blev VIRKLIG overrasket over min reaktion på den positive test, men efter at have været til lægen 2 dage efter for at få det bekræftet gik det op for mig og glæder mig idag til NF den 3 okt!!. .

Anmeld

25. september 2011

bobbles

Anonym skriver:

1 gang kom det lidt som et chok da det ikke lige var planlagt, men stadig meget ønsket. 2 gang blev jeg rigtig glad for det jo var planlagt denne gang.. Nu med 2 skønne tøsser på 4½ år og 12 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.