Så tog vi sørme lige spontant ud at spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

Anja

med et hold venner. Blev ringet op 18.15 og spurgt om vi ikke ville med. Elias plejer at komme i seng kl 19-20, men vi tog chancen. Nåede lige at fodre ham af med en god portion grøntsagsmos inden vi kørte. Heldigvis var der stillet en højstol frem til os da vi kom og Elias var i super humør. Han sad helt eksemplarisk frem til kl 21, da vi var færdige med at spise. Han charmede personalet og sad bare og legede, snakkede og smagte lidt af vores mad. Skal lige siges, at der var flere andre (selvfølgeligt større) børn på restauranten, og det virkede som om de var vant til at der var småbørn med.

Er glad for vi tog afsted, selvom jeg lidt fortrød 5 min efter vi havde sagt ja :D
Men mor her var bare så stolt af den lille fyr bagefter, han klarede udfordringen SÅ flot :)

Andre, der har været ude at spise om aftenen og har haft bebs med ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Sille(smil)

Det lyder da lækkert :D Jeg kender bare alt for godt den der følelse af: Åh nej, nu bliver han træt og så går det hele bare i fisk. Og så er det jo bare dejligt når de små viser sig fra deres bedste side og er i lækkert humør.

Vi er en del ude, så Birk har flere gange været med ude at spise og er så blevet puttet i barnevognen på vej hjem og båret op i seng. Det er selvfølgelig ikke noget vi gør hver eller hveranden dag, men nyder bare at komme ud.

Sille med café-venlig Birk

Anmeld

1. marts 2008

Tynen

Ej hvor lyder det bare dejligt! :)

Fedt med lidt spontanitet i hverdagen - Selvom jeg nok også ville få lidt kolde fødder lige efter jeg havde sagt Ja :)

Sådan en aften kan man leve længe på :)

Trine - Der kun har haft Stella med om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.