Skintonic...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken skintonic bruger du???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.196 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2011

birthee

Hvilket mærke bruger I af skintonic, og hvordan er den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Dinna88

Matas' egen Den fungerer som den skal. Har ikke de vilde forventninger til skintonic. 

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Bruger pt. den fra Matas og er meget tilfreds. Jeg kan tydeligt se, at selvom jeg har fjernet makeup med makeupfjerner, så tager den alligevel en hel del makeuprester og snavs, selvom man troede man havde fået alt med. Har også brugt den fra Derma, som jeg var glad for, men den virkede lidt "hårdere" og mere sådan.. Ja, hvad siger man.. Ja, bare hårdere ved huden

Anmeld

25. september 2011

Stjernestoev

Jeg bruger cliniques. og den er min favorit!

Anmeld

25. september 2011

Stjernestoev

Frøken J. skriver:

Bruger pt. den fra Matas og er meget tilfreds. Jeg kan tydeligt se, at selvom jeg har fjernet makeup med makeupfjerner, så tager den alligevel en hel del makeuprester og snavs, selvom man troede man havde fået alt med. Har også brugt den fra Derma, som jeg var glad for, men den virkede lidt "hårdere" og mere sådan.. Ja, hvad siger man.. Ja, bare hårdere ved huden

Haha! Jeg har det bare helt omvendt. Synes Derma er alt for svag, og Matas er alt for stærk

Anmeld

25. september 2011

.....

birthee skriver:

Hvilket mærke bruger I af skintonic, og hvordan er den??

Jeg bruger den grønne skintonic fra matas stribede mærke. Er meget tilfreds, da den tager alt det skidt man ikke ser

Anmeld

25. september 2011

MetteS81

Jeg bruger Dermas øko skintonic....synes ik den er sååå effektiv, men den er ok. Før brugte jegt Origins og den var bare SÅ god!! Men også dyr...derfor har jeg skiftet til Derma  

Anmeld

25. september 2011

AnnaB.

Stjernestoev skriver:

Jeg bruger cliniques. og den er min favorit!

Enig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.