Frøken J. skriver:
.. Af voldsomme forkølelsessår!! What the fox er det, der sker? Har aldrig oplevet det så voldsomt før!! Startede med at have et lille et på underlæben i højre side, som gik væk inden jeg overhovedet nåede at behandle det. Så fik jeg et på overlæben i højre side, som jeg begyndte at behandle med forkølelsessårscreme. Så smittede det på overlæben min underlæbe, så jeg igen fik et på underlæben ud mod højre side. I gang med behandlingen. Og så vågnede jeg i nat ved det prikkede helt vildt på overlæben, og nu er hele halvdelen af min overlæbe dækket af små forkølelsessårsblærer!!!! Fra den der bue midt i læben og hele vejen ud til mundvigen. Og frygter jeg kommer til at smitte min underlæbe også, fordi over og underlæben kommer til at røre hinanden.
Jeg behandler hvad jeg kan med forkølelsessårscreme, og jeg vasker hænder med sæbe og desinficerende gel før og efter jeg har påførst forkølelsessårscremen. Men hvorfor fanden bryder jeg så voldsomt ud??
Plejer at få udbrud under sygdom, stress eller lignende, men jeg fejler ingen af delene. Det er helt vildt! Og meget grimt og ubehageligt. Og så er jeg ked af, at jeg ikke kan kysse min kæreste. Eller min baby, hvis hun kommer nu her 
Er der nogen der har en idé om hvad så voldsomt et udbrud kan skyldes, og har nogle gode råd til hvad man kan gøre for at komme af med dem/forebygge ud over forkølelsessårscreme???
Hilsen den angrebne 
Ekstra B2-vitamin søde ven.
Gå ned på apoteket og bestil en bøtte hjem. Lige pt er de firkantede på apotekerne og ikke meget for at bestille den slags hjem, men du skal bare sige at det skal de.
Og det skal IKKE være B-combin, men ren B2.
Og så ellers 1 hver dag i en uge, og en uges pause, det næste stykke tid, også efter du har født, i en periode.
B2 virker helende på hud, slimhinder, hår og negle, og når kroppen reagerer med forkølelsessår og den slags, så er det netop fordi den mangler B2-vitamin.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at man tisser skriggult, når man spiser B2, bare så du ikke får et chok 

Kærligst
Sussie
Anmeld