At blive sat i gang (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Alban

Jeg blev sat igang med mit 4. Barn fordi jeg sidst fødte et barn på 5110 g og det denne gang så ud til at blive stort barn igen. Fødslen var meget anderledes netop fordi kroppen ikke var med på det der skete idet det ikke er naturligt , det var hårdt total ve storm,pressetrang fra jeg var 3 åben trak udelukkende luft igennem lattergas for at stå det igennem fik tvillinge veer igen og igen det er ikke værd at ønske sig hvis det kan undgåes . Men tror absolut heller ikke de gør pga fødselsdage der falder sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

chael

MarleneOlsen skriver:

Godmorgen alle sammen (; jeg har et spørgsmål : kan man gost sige til sin læge at man gerne vil blive sat igang ? Jeg er sat til at føde den 18 maj , og min søn er født den 22 maj , og min mor har fødselsdag den 23 maj .. Jeg er så bange for jeg går over tiden , og evt føder på min søns eller mors fødselsdag .. Min søns dag er nok den værste .. Håber i kan hjælpe mig (:

EJ, undskyld mig, men det er jo ikke en saglig grund.

Barnet kommer når det kommer og fordi andre i familien har fødselsdag, er det da ikke en grund nok til at blive sat igang.

Jeg tror ihvertfald ikke de vil acceptere det som en godkendt grund.

*Camilla 39+4

Anmeld

25. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
chael skriver:

EJ, undskyld mig, men det er jo ikke en saglig grund.

Barnet kommer når det kommer og fordi andre i familien har fødselsdag, er det da ikke en grund nok til at blive sat igang.

Jeg tror ihvertfald ikke de vil acceptere det som en godkendt grund.

*Camilla 39+4

Det var også bare et spørgsmål

Anmeld

25. september 2011

Clisolka

MarleneOlsen skriver:

Godmorgen alle sammen (; jeg har et spørgsmål : kan man gost sige til sin læge at man gerne vil blive sat igang ? Jeg er sat til at føde den 18 maj , og min søn er født den 22 maj , og min mor har fødselsdag den 23 maj .. Jeg er så bange for jeg går over tiden , og evt føder på min søns eller mors fødselsdag .. Min søns dag er nok den værste .. Håber i kan hjælpe mig (:

Da jeg fik at vide at jeg ville blive sat i gang før tid, havde jeg ingen indflydelse på datoen 

Anmeld

25. september 2011

Tona

MarleneOlsen skriver:

Kan godt se at det ville være træls hvis det rammer din søns fødselsdag

Men jeg tror du skal tænke dig godt om. Nu ved jeg ikke om du har prøvet en igangsættelse før, men hvis du ikke har, så kan jeg fortælle dig at det er hårdt. Self. er det en god ide hvis der er noget helbredsmæssigt der taler for det, eller man har gået længe over tiden, men det er ikke en god ide ellers. Det er hårdt og veerne er slemme og det trækker ud i længere tid. Som oftest i alt fald.

Anmeld

25. september 2011

Maja88

min svigerinde skulle have pks tidligere end termin og hun fik lovning på det ikke blev på den stores fødselsdag. og skullehun sættes i gang havde hun også lovning på de ikke ramte hinanden

Anmeld

25. september 2011

sofiell89

Jeg kender en som havde termin på sin første fødtes fødselsdag.. Men de ville ikke sætte hende igang da chancen for at hun fødte på lige den dag alligevel var lille.. Hun selv havde dagen efter og mormor og faster få dage efter.. Men gæt hvad der skete. Hun fødte præcis på terminsdagen, da hun havde lagt den første i seng om aftenen begyndte veerne, og 2 timer efter havde hun en dejlig pige..

Du kan jo altid spørge, men tror nu at svaret er nej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.