Drengenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke drengenavne kan I lide af disse ? Kommenter gerne :D

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.557 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Anonym trådstarter

Hvilke drengenavne kan I lide af disse ? Kommenter gerne med hvad I synes om de forskellig, og kom gerne med andre foreslag af navne i samme "stil"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Benjamins'mor

Jeg har stemt både Alexander og Avelon. Da jeg synes de passer godt sammen, altså - Alexander Avelon - og så hans efternavn. 

Anmeld

25. september 2011

JeNoVa

Jeg stemte på Nicolas og Alexander, og jeg kan nok særlig godt lide navnet Nicolas. Hvad med navnet Romeo? Jeg er selv næsten ærgelig over, at jeg ingen søn fik, for så skulle han have heddet det.

Anmeld

25. september 2011

KissMe

Hvilke drengenavne kan I lide af disse ? Kommenter gerne med hvad I synes om de forskellig, og kom gerne med andre foreslag af navne i samme "stil"

Jeg har stemt Alexander da jeg altid godt har kunnet lide det - og saa hedder min aeldste faetter ogsaa Alexander...

Jeg har ogsaa stemt paa Avelon da jeg synes det er flot...

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Jeg har stemt både Alexander og Avelon. Da jeg synes de passer godt sammen, altså - Alexander Avelon - og så hans efternavn. 

Alexander Avelon - du har skisme ret Det lyder da rigtig godt

Ved ikke om vi kommer til at bruge Avelon som fornavn eller mellemnavn, men både kæresten og jeg er i hvert fald blevet vild med det

Tak for foreslaget

Anmeld

25. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Har stemt Alexander, fordi jeg synes det er så sødt

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Jeg stemte på Nicolas og Alexander, og jeg kan nok særlig godt lide navnet Nicolas. Hvad med navnet Romeo? Jeg er selv næsten ærgelig over, at jeg ingen søn fik, for så skulle han have heddet det.

Tak for foreslaget

Hm, Romeo.. Jeg ved det ikke helt, det er et skønt navn, men jeg tænker bare alt for meget på Romeo og Julie når jeg hører det..

Anmeld

25. september 2011

GitteC78

Jeg har stemt Alexander, de andre navne siger mig ikke rigtigt noget. Ikke lige min smag...

Anmeld

25. september 2011

B&J

Jeg syntes nicolas er super sødt

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

KissMe skriver:

Jeg har stemt Alexander da jeg altid godt har kunnet lide det - og saa hedder min aeldste faetter ogsaa Alexander...

Jeg har ogsaa stemt paa Avelon da jeg synes det er flot...

Tak

Har også altid været vild med navnet Alexander - det er også bare et af de navn, der altid er der..

Det er faktisk rart at høre, der er andre, der også synes om Avelon.. Stødte på navnet i går, og det har bare ramt mit hjerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.