Hjælp mig - min nye frisure er forfærdelig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.833 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Drømme

Please, hjælp mig !

Jeg har brug for et par gode råd til ny frisure

Var til frisør i dag, og hun fik lov til at "lege" lidt, og jeg ligner bare ikke mig selv længere

Kan slet ikke kigge mig selv i et spejl uden at blive helt trist..

Normalt har jeg et lækkert, halvlangt hår, men siden jeg blev gravid, er spidserne bare blevet totalspaltet Så der skulle klippes noget af, og nu er det skulderlangt, og relativt lige. Og jeg ligner ærligt talt en 5. klasses elev! Kan slet ikke have det 

Så piger, vis mig et par korthårede frisurer, og kom med nogle gode råd om en ny frisure til mig!

På forhånd tak, fra lille fortvivlede mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

JeNoVa

Prøv at søge på billeder af Pink. Hun har mange fede korthårsfrisurer at vælge imellem.

Men det kommer jo også an på din type og ansigtsform.

Anmeld

25. september 2011

KissMe

Please, hjælp mig !

Var til frisør i dag, og hun fik lov til at "lege" lidt, og jeg ligner bare ikke mig selv længere

Normalt har jeg et lækkert, halvlangt hår, men siden jeg blev gravid, er spidserne bare blevet totalspaltet Så der skulle klippes noget af, og nu er det skulderlangt, og relativt lige. Og jeg ligner ærligt talt en 5. klasses elev! Kan slet ikke have det 

Så piger, vis mig et par korthårede frisurer, og kom med nogle gode råd om en ny frisure til mig!

Nu ved jeg jo ikke hvordan du ser ud, men her er et par billeder af nogle, synes jeg, laekre frisurer.

Billede 1 og 2 er af Eunjung fra det koreanske band T-ARA

Billede 3 er af Min fra Miss A og det sidste er af alle fire medlemmer af Miss A

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2011

Drømme

KissMe skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvordan du ser ud, men her er et par billeder af nogle, synes jeg, laekre frisurer.

Billede 1 og 2 er af Eunjung fra det koreanske band T-ARA

Billede 3 er af Min fra Miss A og det sidste er af alle fire medlemmer af Miss A

Tak

Mit pandehår er desværre blevet klippet ret lige og ret kort, så tror ikke jeg kan få nogle af de frisurer :/ Men ellers meget fine

Og så er mit hår meget lyst 

Anmeld

25. september 2011

Drømme

JeNoVa skriver:

Prøv at søge på billeder af Pink. Hun har mange fede korthårsfrisurer at vælge imellem.

Men det kommer jo også an på din type og ansigtsform.

Tak

Prøver jeg lige

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

Drømme skriver:

Please, hjælp mig !

Her er nogle forslag:

Nummer 1:

Nummer 2:

Nummer 3:

Nummer 4:

Synes helt klart at når der er noget spil i håret, at det ser vildt fedt ud.

Anmeld

25. september 2011

Drømme

Misselbek skriver:

Her er nogle forslag:

Nummer 1:

Nummer 2:

Nummer 3:

Nummer 4:

Synes helt klart at når der er noget spil i håret, at det ser vildt fedt ud.

Mange tak

Kan rigtig godt lide de sidste to, må se om det kan lade sig gøre, jeg får det klippet noget i den stil

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

Drømme skriver:

Mange tak

Kan rigtig godt lide de sidste to, må se om det kan lade sig gøre, jeg får det klippet noget i den stil

.. De er altså også super fede! og selvom de er korte er de bare ultra feminine.. 

Anmeld

25. september 2011

Drømme

Misselbek skriver:

.. De er altså også super fede! og selvom de er korte er de bare ultra feminine.. 

Ja, netop, og når man er vant til langt hår, så skal det helst være feminint når det så bliver klippet

Håber bare jeg kan komme til at kunne kigge mig i spejlet igen, og genkende mig selv :/

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

Drømme skriver:

Ja, netop, og når man er vant til langt hår, så skal det helst være feminint når det så bliver klippet

Håber bare jeg kan komme til at kunne kigge mig i spejlet igen, og genkende mig selv :/

Ja ellers er det godt nok lidt overvældende. 

Krydser fingre for at du får en flot frisure så du kan kigge dig i spejlet og føle dig rigtig smuk  Det aldrig sjovt når man ikke bryder sig om det man ser ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.