Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Det var heldigvis ikke så slemt - men maven er også god til at samle madrester
Det var heldigvis ikke så slemt - men maven er også god til at samle madrester
ja! haha. det har vi dælme også grint meget over herhjemme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot mave . .
Smuk mave søde, hun bliver skøn
SLC skriver: Flot mave . .
mange tak
Kofoed. skriver: Smuk mave søde, hun bliver skøn
mange tak søde Lunderskov får to smukke prinsesser
Mulleunge skriver: Fin mave (;
Fin mave (;
tak søde
anetteb skriver: mange tak søde Lunderskov får to smukke prinsesser
3 Dina venter jo også en Men min kom først, så hun er pt den smukkeste
anetteb skriver: KÆMPE mave - som snart er for meget i vejen. puha. der er meget langt ned på gulvet eller til sokkerne når de skal af. & så min kære mand som så tit udbryder: "iih skat. det er hårdt. det er hårdt at være menneske" - DU SKAL IKKE BROKKE DIG! jeg bliver federe og federe for hver dag der går og jeg har tit et par stiletter imod mine ribben. - så klag ikke pylrerøv - men nu har han jo også lige været syg, så han var jo døden nær! Nu vil jeg bare godt snart have indholdet mor og fars lille prinsesse <3
KÆMPE mave - som snart er for meget i vejen. puha. der er meget langt ned på gulvet eller til sokkerne når de skal af.
& så min kære mand som så tit udbryder: "iih skat. det er hårdt. det er hårdt at være menneske" - DU SKAL IKKE BROKKE DIG! jeg bliver federe og federe for hver dag der går og jeg har tit et par stiletter imod mine ribben. - så klag ikke pylrerøv - men nu har han jo også lige været syg, så han var jo døden nær!
Nu vil jeg bare godt snart have indholdet
mor og fars lille prinsesse <3
Sikke fin penthouse hun har sig
Jeg var ikk en gang så stor lige før jeg fødte Hvor ville jeg gerne ha prøvet det ..
Kofoed. skriver: 3 Dina venter jo også en Men min kom først, så hun er pt den smukkeste
det ved jeg ikke hvem er :b hæhæ.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128