Jeg er gravid med 2 barn, og er jo ikke mere end knap 8 mdr siden siden vores skønne søn kom til verden ved akut kejsersnit.
Jeg har denne gang oplevet nogle forandringer jeg ikke oplevede første gang, især ikke så hurtigt. Havde bækkenløsning ved sidste graviditet og svangerskabsforgiftning.
Nu har jeg så allerede oplevet, og skal liges jeg kun er 9 uger henne, at når jeg nyser har jeg svært ved at holde på vandet, hvilket ikke var et problem indne jeg blev igen, har rigtig ondt i bækkenet/leddene især når jeg skal løfte vores søn, trapper er også ved at være et problem og har enorm meget tyngdefornemmelse. derudover har jeg stik/skarpe jag, fra der hvor arret er, skal lige have snakket med lægen om det.
Men er der anrde som har oplevet de andre ting, især når man får børn så tæt på hinandne, og evt nogle gode råd. frygter jo jeg bliver sat i bero, for kan jo ikke rigtig passe min søn, hvis jeg ik må bære på ham, osv, arbejde ingen problem, da jeg har barsel og ferie, indtil næste barsel starter igen.
håber nogle råd fra jer tøser derude 
Anmeld