Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skat. <3
Altid smuk er du.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Flot flot mave
Flot flot mave
BigBabyWish skriver: Hej skat. <3 Altid smuk er du.
Mulleunge skriver: Så er jeg i uge 37 og der er nu 20 dage til igangsættelse glæder mig helt vildt, og er ikke et hak nervøs for smerten endnu men det kan være at det kommer .. Lige et billede af maven God weekend piger
Så er jeg i uge 37 og der er nu 20 dage til igangsættelse glæder mig helt vildt, og er ikke et hak nervøs for smerten endnu men det kan være at det kommer .. Lige et billede af maven God weekend piger
Du er så fin. Den er begyndt at strutte rigtig meget!
Mulleunge skriver: Jep meget (;
Jep meget (;
Held og lykke
Rigtig rigtig fin mave ! Hvis du ikke er nervøs nu, så bliver du det sgu nok heller ikke. Jeg var nervøs omkring uge 36, men i uge 38 der kom jeg over nervøsiteten og glædede mig bare i stedet ! Ikke engang når du ligger med veer er du nervøs, for der ved man bare instinktivt at der er ikke nogen vej tilbage
LunaLykke skriver: Rigtig rigtig fin mave ! Hvis du ikke er nervøs nu, så bliver du det sgu nok heller ikke. Jeg var nervøs omkring uge 36, men i uge 38 der kom jeg over nervøsiteten og glædede mig bare i stedet ! Ikke engang når du ligger med veer er du nervøs, for der ved man bare instinktivt at der er ikke nogen vej tilbage
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Du er så fin. Den er begyndt at strutte rigtig meget!
Sikke en flot mave søde...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128