Sex efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Håber jeg har placeret denne her tråd under den rigtige kategori.

Mti spørgsmål lyder på hvor lang tid efter fødslen skal manden bruge kondom??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

B&J

jeg fik min mens efter 1månede jeg havde født også ventede vi til der var gået 2 mdr også startede jeg på p-piller og smed gummiet men de første 2mdr brugte vi det...

Anmeld

24. september 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
B&J skriver:

jeg fik min mens efter 1månede jeg havde født også ventede vi til der var gået 2 mdr også startede jeg på p-piller og smed gummiet men de første 2mdr brugte vi det...

Ok...det er lang tid synes jeg. Men er der en bestemt regel for lang tid man skal bruge kondom for at risikoen for infektion ved kvinden ikke er der mere? Manden min er nemlig ikke meget for at skulle bruge kondom (vi har aldrig brugt kondom før i vores forhold) men det bliver han nok nødt til. Specielt også fordi jeg nok skal på minipiller efter fødslen da jeg gerne vil amme.

Hvad anbefaler man?

Anmeld

24. september 2011

B&J

Omsorgsgiver skriver:

Ok...det er lang tid synes jeg. Men er der en bestemt regel for lang tid man skal bruge kondom for at risikoen for infektion ved kvinden ikke er der mere? Manden min er nemlig ikke meget for at skulle bruge kondom (vi har aldrig brugt kondom før i vores forhold) men det bliver han nok nødt til. Specielt også fordi jeg nok skal på minipiller efter fødslen da jeg gerne vil amme.

Hvad anbefaler man?

det er ikke kun for infektion jeg gjorde det for ellers kan du jo let blive gravid igen.. også der for jeg først droppede det da jeg var sikker at mine p-piller virkede igen og det er kun 2mdr måske mere ikke resten af hans liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.