Ægudtagning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Line11

Og sikke en omgang! Det gjorde syyygt ondt, lige så meget som den der hsg undersøgelse, bare på en anden måde. Jeg har tilsyneladende et meget følsomt underliv. De lovede mig at give mere smertestillende, hvis der bliver en næste gang. 

Det er bare lidt irriterende, for har sagt til dem MANGE gange, at sådan noget gør mega ondt på mig. Læger skal åbenbart se det med deres egne øjne, før de vil tro mig 

Trods smerterne var resultatet rigtigt godt - jeg fik OTTE æg ud, selvom jeg ved første scanning blev fortalt, at jeg ikke måtte håbe på mere end fire... Wee! Der var en ægblærer som ikke blev tømt, fordi æggestokken flyttede sig, og kunne til sidst ikke holde smerten ud længere...

Men med de otte havde jeg præcis nok til blastocyst, så ÆO bliver først fredag!

Kæresten har bare været helt fantastisk i dag - vi har hygget og set yndlingsfilm hele eftermiddagen - ihhh hvor jeg elsker ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

nielsen80

Line11 skriver:

Og sikke en omgang! Det gjorde syyygt ondt, lige så meget som den der hsg undersøgelse, bare på en anden måde. Jeg har tilsyneladende et meget følsomt underliv. De lovede mig at give mere smertestillende, hvis der bliver en næste gang. 

Det er bare lidt irriterende, for har sagt til dem MANGE gange, at sådan noget gør mega ondt på mig. Læger skal åbenbart se det med deres egne øjne, før de vil tro mig 

Trods smerterne var resultatet rigtigt godt - jeg fik OTTE æg ud, selvom jeg ved første scanning blev fortalt, at jeg ikke måtte håbe på mere end fire... Wee! Der var en ægblærer som ikke blev tømt, fordi æggestokken flyttede sig, og kunne til sidst ikke holde smerten ud længere...

Men med de otte havde jeg præcis nok til blastocyst, så ÆO bliver først fredag!

Kæresten har bare været helt fantastisk i dag - vi har hygget og set yndlingsfilm hele eftermiddagen - ihhh hvor jeg elsker ham 

så fik jeg lige svaret fra mit spørgsmål i mit indlæg...først og fremmest, hvor er jeg ked af, at du havde såååå ondt søde!!! Puha, forhåbentlig skal du ikke igennem det igen nogensinde! For det andet HVOR SEJT MED 8 æg, der skal nok være nogle guld nogle imellem. Krydser hvad jeg kan

Anmeld

24. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

så fik jeg lige svaret fra mit spørgsmål i mit indlæg...først og fremmest, hvor er jeg ked af, at du havde såååå ondt søde!!! Puha, forhåbentlig skal du ikke igennem det igen nogensinde! For det andet HVOR SEJT MED 8 æg, der skal nok være nogle guld nogle imellem. Krydser hvad jeg kan

Tusind tak, jeg følte mig virkelig også som en verdensmand da jeg rundtosset og lettere foroverbøjet vraltede ud af lokalet og ind på hvilestuen... hihi 

Tak, jeg håber det virkeligt. Nu er der først en laaaaang uge forude indtil fredag, hvor der forhåbentligt er æg til oplægning, og så 14 laaaaaange dage... Jeg må have fundet mig en hobby!! 

Anmeld

24. september 2011

Lisbeth1985

Hvor er det fantastisk:-) Jeg krydser fingre for,at jeres fine æg opfører sig pænt til på fredag:-) Krammer

Anmeld

25. september 2011

Putomanen

Ihhh, så har dine æggebasser opført sig såååå fint hva  De krydsede fingre og hep har åbenbart hjulpet

Jeg er ked af, at det gjorde ondt på dig! Jeg må indrømme at det skræmmer mig lidt. Men som nielsen80 skriver, skal du forhåbentlig ikke opleve det igen

Det bliver spændende at høre, hvordan æggene udvikler sig. Jeg er ikke helt inde i det der blastocyst, men det lyder som en god ting!

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Flot resultat med 8 æg

Er ked af at det gjorde så ondt, så  for at det viser sig at have været alle smerterne værd.

Anmeld

25. september 2011

Line11

Hvor er I søde, piger! 

Jeg håber også virkeligt de udvikler sig som de skal. 

Lige nu er jeg bare så glad for, at vi er med i blastocyst forsøget, for er rendt ind i noget halsbetændelse som jeg skal til læge med i morgen. Suk, håber snart det går over! 

Nægter de én at få æg sat op, hvis man er syg, ved I det? 

I værste fald er det kyssesyge, håber virkeligt ikke det er tilfældet  For vil bestemt ikke have det op, hvis der er risiko for misdannelser. 

Dog er kyssesyge ikke med på listen over fosterskadelige vira...

Rigtig god søndag 

Anmeld

25. september 2011

nielsen80

årh nej da, det er sku da ikke særlig fedt. Håber du når at få det bedre!!!!

Ved ikke om de nægter, tror det mest handler om, hvad du fejler - og du skal helst ikke have feber efter ÆO, da det vist kan forringe chancerne. Jeg fik antibiotika i mit første forsøg, og det var ikke noget problem, men det er selvfølgelig rarest hvis man kan undgå det.

Anmeld

25. september 2011

nielsen80

nielsen80 skriver:

årh nej da, det er sku da ikke særlig fedt. Håber du når at få det bedre!!!!

Ved ikke om de nægter, tror det mest handler om, hvad du fejler - og du skal helst ikke have feber efter ÆO, da det vist kan forringe chancerne. Jeg fik antibiotika i mit første forsøg, og det var ikke noget problem, men det er selvfølgelig rarest hvis man kan undgå det.

hov og god bedring....

Anmeld

25. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

hov og god bedring....

Tak søde 

Det bliver en nervepirrende uge! Typisk sygdom rammer lige nu 

OK - håber det er noget der kan trylles væk med lidt medicin!

Kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.