mistroiske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

Stumpen

Har I nogensinde siddet med fornemmelsen af at en tråd på siden her er det rene opspind? Enten for at skabe dårlig stemning eller blot for at få opmærksomhed?
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Heidi.

Ja det kan jeg love dig for.. Hvad er det for en tråd??

Anmeld

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Stumpen skriver:

Har I nogensinde siddet med fornemmelsen af at en tråd på siden her er det rene opspind? Enten for at skabe dårlig stemning eller blot for at få opmærksomhed?
Anja..

JA!
Har haft den selv samme følelse i dag... uden at sige for meget...!

Anmeld

25. januar 2009

Stumpen

Jeg kan bare ikke forstå hvad man får ud af det... Jeg skriver ikke for at få konkrete episoder på bordet, men det undre mig bare... Det er ikke længe siden jeg skrev privat med en fra juli07 gruppen, der fortalte at de har haft en falsk profil inde hos dem på et eller andet tidspunkt, synes det er sært og et bevis på at man har for lidt at give sig til

Anmeld

25. januar 2009

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Jeg kan bare ikke forstå hvad man får ud af det... Jeg skriver ikke for at få konkrete episoder på bordet, men det undre mig bare... Det er ikke længe siden jeg skrev privat med en fra juli07 gruppen, der fortalte at de har haft en falsk profil inde hos dem på et eller andet tidspunkt, synes det er sært og et bevis på at man har for lidt at give sig til

Jeg har ikke været på idag men har før haft samme fornemmelse. Måske findes der nogen der savner indhold i livet og som finder spænding ved det.

Anmeld

26. januar 2009

Munder

Det er kvinder, når kvinder er værst.

Jeg har ikke selv haft den mistanke, men jeg har ikke været på så meget her i januar.

Som Tina skriver, er det måske nogle der ikke har så meget andet at gå op i.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.