Betændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Alexander071106sMor

Hej.Jeg har haft en navle pricing i mange år, som jeg tog ud da jeg var 3 mdr henne. Nu har jeg 13 uger tilbage, og så til morgen at der hvor pricingen har været, er hel rød og hævet, og det er begyndt at gøre rigtig ondt.. Hvad kan være grunden til det? For jeg synes da ikk at jeg har fået noget skidt ned...Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Mor til Mike

ttcaroe@gmail.com skriver:

Hej.Jeg har haft en navle pricing i mange år, som jeg tog ud da jeg var 3 mdr henne. Nu har jeg 13 uger tilbage, og så til morgen at der hvor pricingen har været, er hel rød og hævet, og det er begyndt at gøre rigtig ondt.. Hvad kan være grunden til det? For jeg synes da ikk at jeg har fået noget skidt ned...Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende?

Det fordi huden er så spændt, det er meget normalt

Anmeld

24. september 2011

Madam Blå

ttcaroe@gmail.com skriver:

Ja jeg har. Men det var ikke betændelse. Det var strækmærker, der begyndte at komme i arvævet fra piercingen.. Og det gjorde vildt ondt! Især da navlen begyndet at blive flad, og så småt er på vej ud. Av for f*****!

Hvis det er strækmærker, der også er ved at komme i arvævet ved dig, så hjalp det mig lidt, at lægge en vatrondel på navlen, og så tape den fast, aå man "klemmer" huden sammen ved navlen. Så der var mindre pres på - hvis det giver mening

God bedring med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.