Det tynger nedad og gør voldsomt ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Anonym trådstarter

Her de seneste tre dage har jeg haft nogle ret øv plukveer, pluds jeg konstant har smerter i bækkenet samt lænden. Det føles somom hele mit underliv falder ud, og jeg har smerter omkring mit urinrør . Når jeg står op eller går er det fuldstændig uholdeligt, og har det somom det "presser" nedad. det føles også somom at baby ligger rigtig langt nede! er over uge 30 og min jm siger at han allerede har sat sig fast - kan det være derfor at det presser nedad sådan? 

Er lidt nervøs, andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Anonym trådstarter

op 

Anmeld

24. september 2011

Isabeau

Plukveer skal helst ikke gøre ondt, kontakt lige lægen/ Jordmoder, Kram!!

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Plukveer skal helst ikke gøre ondt, kontakt lige lægen/ Jordmoder, Kram!!

Jm sagde at det godt kunne gøre ondt i tide og utide bare de ikke blev reglmæssige mange tak for svar 

Anmeld

24. september 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Jm sagde at det godt kunne gøre ondt i tide og utide bare de ikke blev reglmæssige mange tak for svar 

Ville nok kontakte jordmoder alligevel, eller lægen. Mht lænd og tyngde; har nogenlunde det samme. Er i uge 31 nu, og min ryg kan bare ikke holde til vægten, så jeg går med et graviditetsbælte et par timer om dagen og slapper af så meget, jeg kan... Har en datter på 2 år, men prøver så godt, jeg kan og passe på mig selv. Fysioterapeuten og lægen mener det går væk i ryggen når jeg har født - krydser fingre!!

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Ville nok kontakte jordmoder alligevel, eller lægen. Mht lænd og tyngde; har nogenlunde det samme. Er i uge 31 nu, og min ryg kan bare ikke holde til vægten, så jeg går med et graviditetsbælte et par timer om dagen og slapper af så meget, jeg kan... Har en datter på 2 år, men prøver så godt, jeg kan og passe på mig selv. Fysioterapeuten og lægen mener det går væk i ryggen når jeg har født - krydser fingre!!

okay, mange tak for dit svar  synes bare det gør forfærdeligt ondt især når det "hænger" .. føler godt nok at baby kun hænger i en tynd tråd oppe i mig håber det bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.