Reklamerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Muhmi

Halløj!

Er det ikke sådan at det er muligt at lyden kan slåes fra reklamerne herinde? Tænker nok mest på den der reklame fra Danmark af.... Jed sad nemlig og hørte "In the summertime" på youtube... Som jo efterhånden er ret gammel og derfor lydkvalitetsmæssigt, heller ikke særlig god, så der skal skrues godt op for lyden... Da jeg så klikker mig ind på mit andet faneblad (baby.dk, selvfølgelig ) Og så fanger min mus lige den reklame der og så bliver der bare RÅBT "Og stivkrampe og ??difteri??" (Aner ikke om det er det der bliver råbt og aner ikke hvad det er )

Men kunne reklamerne evt være uden lyd eller kunne de lade være med at ligge i topppen af baby.dk? Ville være rart at man ikke hele tiden kører musen henover dem...

Er jeg den eneste der har det sådan med den reklame?

Skriver det her fordi jeg fik et chok af den anden verden og det gjorde Silas også... Så der var stortudning herhjemme... Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

VNB

hehe jeg har også irriteret mig over det samme! 

hver gang jeg så meget som snitter reklamen kommer den irriterende sætning, og så er det bare om at være hurtigt til at slå den fra igen... 

Anmeld

24. september 2011

Muhmi

VNB skriver:

hehe jeg har også irriteret mig over det samme! 

hver gang jeg så meget som snitter reklamen kommer den irriterende sætning, og så er det bare om at være hurtigt til at slå den fra igen... 

Haha!! Præcis!!

Anmeld

24. september 2011

Frejsmor

Nope du er ikke den eneste, jeg synes godt nok også den reklame er irriterende og jeg kommer stort set hele tiden til at køre musen henover liiige præcis det sted på vej op for at klikke på et bestemt faneblad inde på baby..

Min kæreste har dog lige fortalt mig, at hvis man har firefox, så kan man hente en plug-in, så man helt slipper for reklamer, så det tror jeg lige jeg skal ha ham til at vise mig senere..

Anmeld

24. september 2011

twinboys

griner jeg oplever det ikke da jeg kører uden lyd, men havde der været lyd på var jeg nok også faldet af stolen hvis jeg blev forskrækket...

Men reklamerne er jo med til at betale baby.dk så dem vil jeg da ikke undvære...

Majbritt

Anmeld

24. september 2011

Muhmi

twinboys skriver:

griner jeg oplever det ikke da jeg kører uden lyd, men havde der været lyd på var jeg nok også faldet af stolen hvis jeg blev forskrækket...

Men reklamerne er jo med til at betale baby.dk så dem vil jeg da ikke undvære...

Majbritt

Vi behøver bestemt heller undværre dem... Meeen de kunne jo godt placeres lidt længere nede af siden, i siden af siden eller i hvert fald så bare være uden lyd i det mindste

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Muhmi skriver:

Vi behøver bestemt heller undværre dem... Meeen de kunne jo godt placeres lidt længere nede af siden, i siden af siden eller i hvert fald så bare være uden lyd i det mindste

smiler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.