Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal lave en brystkage men hvilke skåle skal jeg bruge til bryster...
Vis gerne jeres skåle... med navn og hvor de er købt henne...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Skal lave en brystkage men hvilke skåle skal jeg bruge til bryster... Vis gerne jeres skåle... med navn og hvor de er købt henne... Majbritt
Hey søde.
Jeg bruger forskellige, det kommer an på str af babserne Bare find en i skabet, du synes passer godt, efter din idé
Dot D skriver: Hey søde. Jeg bruger forskellige, det kommer an på str af babserne Bare find en i skabet, du synes passer godt, efter din idé
jamen hvordan skal de være i bunden??? Hov kan vi nå en bagedag inden den 15. oktober???
twinboys skriver: jamen hvordan skal de være i bunden??? Hov kan vi nå en bagedag inden den 15. oktober??? Majbritt
De skal bare være så runde som muligt....
Jeg er ikke hjemme, men skal lige tjekke kalenderen og give besked. Håber vi kan nå det.... Er der noget spændende, vi skal lave???
Dot D skriver: De skal bare være så runde som muligt.... Jeg er ikke hjemme, men skal lige tjekke kalenderen og give besked. Håber vi kan nå det.... Er der noget spændende, vi skal lave???
Du skal lære mig at lave brystkage... smiler
Ok Det er nemt...... Jeg giver lige besked i morgen
Dot D skriver: Ok Det er nemt...... Jeg giver lige besked i morgen
smiler juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Jeg brugte nogle små halvkugler fra Wilton
Ansemusen skriver: Jeg brugte nogle små halvkugler fra Wilton
har du evt. et link???
twinboys skriver: har du evt. et link???
Tror det er dem, man kan lave en rund kagebold af, så du ikke mine engang??
Min computer vil ikke overføre link lige nu, hmmmm, men de har den ved Specialkøbmanden, der har jeg lige fundet den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128