Vidste i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

pigebaby19

Hej jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor mange af jer der vidste alt hvad man skulle vide om børn inden det kom til verden? Læste i bøger på nettet, eller var det noget der kom hen af vejen?
Jeg snakkede med en jeg arbejder med om det, der er en jeg har arbejdet med der lyder til at vide alt om børn. Men er det ikke noget der kommer? Man kan vel kun lærer det og ikke læse om det??

Eller hvordan har i det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

bette

man kan læse alt det man vil.. men man kan aldrig vide det hele før man står i det.. og ens første barn vil jo heller ikke være som ens næste barn..

så nej jeg tror ikke man kan læse sig klar til at få et barn..

Anmeld

25. januar 2009

Janep

vi vidste ikk særlig meget da vores bebs kom til verden.
Da jeg var gravid læste jeg lidt bøger men det var ikk det store, så vi lærte/lære hen ad vejen
Jeg tror aldrig man kan være forberedt på alt når det handler om børn

Anmeld

25. januar 2009

Fam. Madsen

jeg læste ikke nogen bøger enden jeg fik mit barn.. og jeg ville heller aldrig gøre det for der er ikke to børn der er enst og man ved aldrig hvordan ens barn bliver...

så nej man kan ikke læse sig klar til og få børn.. det er min mening...

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

Jeg ved ikke alt og jeg har læst meget og har stadig 1000 spørgsmål så jeg har travlt hvis jeg skal nå at lære alt inden jeg skal føde da jeg har termin om 14 dage... der er ingen børn der er ens så tror ikke på man kan vide alt eller vare 100% klar forberedt på det at få et barn og heller ikke nummer 2 men selvfølgelig ved man mere med nr 2 men igen der er ingen børn der er ens....

Knus Diana som GLÆDER sig til at lære alt om min meget snart kommende lille dreng

Anmeld

25. januar 2009

Lise

Jeg vidste vist kun hvordan man lavede baby

Og da vi så havde lavet baby, så kom interessen for at finde ud af hvad man gør med baby. Og så læste jeg bøger og på nettet, og spurgte erfarne forældre til råds.. Da baby så blev født havde jeg endnu aldrig skiftet en ble eller passet et barn, men det kom fuldstændig naturligt. Men jeg læser stadig i bøger og på nettet for at lære, for barnet bliver jo større og kan nye ting, og skal have noget at spise og sådan nogle ting..

Og så er der selvfølgelig en masse der bare kommer hen af vejen.

Anmeld

25. januar 2009

Heidi.

Man kan ikke uddanne sig til at blive forældre.. Men man vokser stille og roligt med opgaven som tiden går, når man er blevet forældre.. Man kan læse nok så mange bøger, men bøger er ikke en facitliste for børn, der følger ikke en brugermanual med som ved en vaskemaskine.. Det eneste man kan gøre er at blive forældre og lade tingene komme hen ad vejen..

Kh Heidi

Anmeld

25. januar 2009

A.

har ikke læst nogen bøger og forstår ikke folk som gøre det da hver eneste barn er unik...så man kan læse hvor meget man vil og det hjælper ikke..

Anmeld

25. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Haha, kan se jeg er i opposition. Jeg er ikke gravid endnu, men jeg håber på at blive det indenfor de næste måneder - og jeg sluger ALT hvad der findes af læsestof på baby.dk og minbebis.se - inklusiv debatterne!

Men det er nok også lidt fordi jeg er superskruk og har hovedet fuldt af babytanker og så kan jeg da godt lide det hyggelige i at "forberede" mig lidt...

Og for the record - jeg er helt med på at man ikke kan læse sig til at blive forælder - kan nu bare godt lide tanken om at være på fornavn med ægløsningstests, epuduralblokader, kejsersnit, hjemmefødsler, morgenkvalme og ammeteknikker inden det bliver min tur...

Anmeld

25. januar 2009

pigebaby19

Okay Jeg har da os selv sat og læst lidt, men det er ikke sån at jeg vil vide alt inden jeg får et barn en dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.