Uge 23 skud i gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Ej hvor jeg synes det er synd for dig  øv det må gøre ondt!!!

7-9-13 for jeg slipper 

Ja, men jeg har heldigvis kun begyndende - det må være semi udgaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Jeg ved ikke hvad andre gør, men herhjemme hjælper Peder mig i tøjet - også sko  Men det er så fordi jeg har begyndende bækkenløsning og det gør ondt at tage tøjet på S:

Øvs øvs ... Altså jeg har jo bækkenbundsløsning og skulle egentlig være sygemeldt men jeg føler kun jeg har problemer med støttestrømperne og skoene men jeg sidder bare på trappen og tager dem på, dur ikke til at være handicappet og bede om hjælp selvom jeg nok burde en gang imellem så godt du gør det

Anmeld

24. september 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Øvs øvs ... Altså jeg har jo bækkenbundsløsning og skulle egentlig være sygemeldt men jeg føler kun jeg har problemer med støttestrømperne og skoene men jeg sidder bare på trappen og tager dem på, dur ikke til at være handicappet og bede om hjælp selvom jeg nok burde en gang imellem så godt du gør det

Hvor er du sej at fortsætte på arbejde så  

Tja, han nyder det og hvis det så betyder at jeg ikke har så ondt, såe Men vi er også et af de der par der viser ALT til hinanden... Hvis jeg var bange for at få hæmorider tror jeg næsten jeg ville spørge Peder om der var noget om snakken før lægen ;b 

Anmeld

24. september 2011

-Sigrid-

Beklagre for at spamme dit indlæg, skal nok stoppe nu ;b

Anmeld

24. september 2011

AnneH

Ihh.. hvor er det en fin mave du har dig!! Håber akupunkturen kan hjælpe dig, så du kan få lov til at sove igen.

Vi har også en skammel til at stå i entren og jeg sætter mig på når jeg skal have sko på. Det er dejligt nemt. Dog er manden begyndt at bruge den også??

Anmeld

24. september 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Ja, men jeg har heldigvis kun begyndende - det må være semi udgaven

Lad os HÅBE det "bare" bliver ved det så 

Anmeld

24. september 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Lad os HÅBE det "bare" bliver ved det så 

Anmeld

24. september 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Beklagre for at spamme dit indlæg, skal nok stoppe nu ;b

Haha det da okay 

Anmeld

24. september 2011

CmarianN

AnneH skriver:

Ihh.. hvor er det en fin mave du har dig!! Håber akupunkturen kan hjælpe dig, så du kan få lov til at sove igen.

Vi har også en skammel til at stå i entren og jeg sætter mig på når jeg skal have sko på. Det er dejligt nemt. Dog er manden begyndt at bruge den også??

Ja jeg HÅBER godt nok også.... 

Haha hvor skægt, din mand er måske sympatigravid? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.