Se hvad jeg har lavet til morgen <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Anonym trådstarter

Kan slet ikke tro det! Sidst prøvede vi i 6 mdr. og tænkte at der måske ville gå længere denne gang. Men siden fødslen af vores første som bliver 1 år i næste måned, har jeg ikke været på noget prævention. Så der var jo i modsætning til sidste gang ikke noget der skulle ud af kroppen først.

Er helt op at kører, og samtidig siger jeg til mig selv at jeg skal tage det roligt. Jeg er jo kun 3+6 i dag.

Jeg tror måske det er fordi at jeg har oplevet bekendte indenfor det sidste halve år, miste deres babyer i maven, 3 mdr. henne og 16 uger henne...

Men jeg vil jo også gerne glæde mig og bare flyve på en lyserød sky...

Weeeee........!!!!!!! Vi er gravide, med en dejlig lille baby *** skal være storebror

Jeg er forresten anonym da vi først vil fortælle familien det når jeg er 3 mdr. henne - hvis vi kan skjule min mave så længe hehe

Håber I alle får en fantastisk dag og weekend

Ano

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Maja_4000

Tillykke !  

Anmeld

24. september 2011

mor til 2 skønne piger .

tillykke ,

Anmeld

24. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Kan slet ikke tro det! Sidst prøvede vi i 6 mdr. og tænkte at der måske ville gå længere denne gang. Men siden fødslen af vores første som bliver 1 år i næste måned, har jeg ikke været på noget prævention. Så der var jo i modsætning til sidste gang ikke noget der skulle ud af kroppen først.

Er helt op at kører, og samtidig siger jeg til mig selv at jeg skal tage det roligt. Jeg er jo kun 3+6 i dag.

Jeg tror måske det er fordi at jeg har oplevet bekendte indenfor det sidste halve år, miste deres babyer i maven, 3 mdr. henne og 16 uger henne...

Men jeg vil jo også gerne glæde mig og bare flyve på en lyserød sky...

Weeeee........!!!!!!! Vi er gravide, med en dejlig lille baby *** skal være storebror

Jeg er forresten anonym da vi først vil fortælle familien det når jeg er 3 mdr. henne - hvis vi kan skjule min mave så længe hehe

Håber I alle får en fantastisk dag og weekend

Ano

Stort tillykke  

Anmeld

24. september 2011

twinboys

weeeeeeeeeeeeeeeee tillykke

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres lykønskninger

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

Tillykke! Det er da fantastisk

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Tillykke! Det er da fantastisk

Tusind tak - det syntes jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.