Endelig 2-cifret :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Vivian87

Weee så var det min tur til at ramme de 2-cifrede tal; nu er der kun 99 dage til termin Måtte lige dele min glæde med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Carl-Emil's mor

Vivian87 skriver:

Weee så var det min tur til at ramme de 2-cifrede tal; nu er der kun 99 dage til termin Måtte lige dele min glæde med jer

hvor kæmpe skønt så er der bare heller ikke længe til du skal fra på barsel synes det er uhyggeligt tiden er gået SÅ stærkt altså  

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Vivian87 skriver:

smiler

Anmeld

24. september 2011

baby012

Ej hvor dejligt ! så der ikke længe til endnu . 

Glæder mig også bare underligt til imorgen hvor der er 99 dage tilbage med mig   

Anmeld

24. september 2011

Vivian87

Höör skriver:

hvor kæmpe skønt så er der bare heller ikke længe til du skal fra på barsel synes det er uhyggeligt tiden er gået SÅ stærkt altså  

Jaer! det er sjovt, for egentlig, tager ud af kontekst, sys jeg at tiden går sååå langsomt, men kan samtidig heller ikke forstå at der "kun" er 14 uger tilbage jeg studere, så jeg går ikke som sådan på barsel før jeg har født, men får jo ferie til december så jeg ser det lidt som barsel

Anmeld

24. september 2011

Vivian87

twinboys skriver:

smiler

Hehe, det er egentlig lidt dumt at een dag kan gøre så meget, men føler helt at det er en milepæl der er nået

Anmeld

24. september 2011

Carl-Emil's mor

Vivian87 skriver:

Jaer! det er sjovt, for egentlig, tager ud af kontekst, sys jeg at tiden går sååå langsomt, men kan samtidig heller ikke forstå at der "kun" er 14 uger tilbage jeg studere, så jeg går ikke som sådan på barsel før jeg har født, men får jo ferie til december så jeg ser det lidt som barsel

heheh ja det er lidt vildt jeg har 12 uger til min barsel fra mit deltidsjob starter og 15 til min termin og 15 til mit studiestop  

Anmeld

24. september 2011

Vivian87

gravid20 skriver:

Ej hvor dejligt ! så der ikke længe til endnu . 

Glæder mig også bare underligt til imorgen hvor der er 99 dage tilbage med mig   

Nej så er der længe igen glæder mig virkelig også bare til at få prinsessen i mine arme Ej hvor sjovt egentlig, har slet ikke bidt mærke i at vi har termin lige efter hinanden så er det spændende at se hvilken guldklump der vil ud først

Anmeld

24. september 2011

Vivian87

Höör skriver:

heheh ja det er lidt vildt jeg har 12 uger til min barsel fra mit deltidsjob starter og 15 til min termin og 15 til mit studiestop  

Så står vi jo næsten i samme situation, ud over at jeg ikke har et studiejob

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Vivian87 skriver:

Hehe, det er egentlig lidt dumt at een dag kan gøre så meget, men føler helt at det er en milepæl der er nået

kender det godt jeg talte uger jeg nåede efter uge 24 og nåede kun 1...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.