Lige straks 41+... (brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Sifling

Ja i morgen er jeg jo så 41+, og syntes helt ærligt det er pisse trælst det hele.. Jeg har så ondt, og kan ikke gøre noget som helst selv.. Jeg har haft slemme plukkeveer/veer de sidste 2 uger nu, slimproppen er gået og har dårlig mave, og hver eneste nat bliver jeg overbevidst om at nu er det nu, men nej.. Der sker bare ikke en skid! Og ikke nok med det så er jeg nu alene hjemme hele weekenden, da min kæreste er på arbejde, han tager af sted inden jeg står op og kommer hjem over midnat, så det er bare super fedt at side fanget i lejligheden.. Er ved at være godt træt af at se serier og tv, og kan ikke engang selv gå ned i netto hvis jeg mangler noget.. Føler bare jeg sidder i "fængsel".. Og det gør det jo så ikke bedre at min overbo har "underholdt" mig siden kl 15 med techno-tramper-musik og råben og skrigen.. Helt ærligt!! Ved godt det er fredag, men det er noget han gør hver dag næsten, og er VIRKELIG ved at flippe ud over det efterhånden!!
Tålmodighed er ligesom ikke det jeg har mest af tilbage Vil bare så gerne have min lille dreng ud!! Skal til samtale om igangsættelse på tirsdag, men tror bare jeg ville føle det som et nederlag at jeg ikke selv kan "finde ud af" at føde mit barn, og tror også bare jeg vil blive bange på en helt anden måde, da det så ikke bare sker lige pludseligt, men at jeg kan gå og køre det helt op
Undskyld jeg brokker mig sådan, men har bare lige brug for at komme ud med det!

Han skal bare ud, NU!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

MomInTheMaking

Jeg forstår dig bare så godt.. er selv 41+ på søndag og jeg gider fandme heller ikke mere..

Så et kæmpe til dig, fra en der står samme sted i livet..

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.