Det bløder bagtil...??! :$

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Anonym trådstarter

årh det er bare så pinligt! .... Advarer om vildt klamme detaljer .... jeg får nogle piller som gør at jeg nogle gange, får hård mave.. Efter et toilet besøg i dag, bløder det altså fra .. Øh.. Bagtil da jeg tørrer mig! ..... tror ikke at det er hæmorider, det føles ikke sådan! Kan det være at min tarm bare er irriteret, fordi jeg har hård mave? ..... Er halvvejs i min graviditet, og det er første gang i dag jeg oplever dette!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

årh det er bare så pinligt! .... Advarer om vildt klamme detaljer .... jeg får nogle piller som gør at jeg nogle gange, får hård mave.. Efter et toilet besøg i dag, bløder det altså fra .. Øh.. Bagtil da jeg tørrer mig! ..... tror ikke at det er hæmorider, det føles ikke sådan! Kan det være at min tarm bare er irriteret, fordi jeg har hård mave? ..... Er halvvejs i min graviditet, og det er første gang i dag jeg oplever dette!

DEt kan nu sagtens være en hæmoride. Måske sidder den indvendigt! De behøver ikke gøre ondt for at bløde Det synes jeg lyder meget sansynligt, især når du er gravid

Anmeld

23. september 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

du kan sagtens have fået en lille ubetydelig rift eller tarmen kan være irriteret... ring til lægen og hør ad hvis du er utryg ved dte

Anmeld

23. september 2011

MortilCilas

Jeg var sikker på at jeg havde hæmorider, min læge sagde jeg ikke havde, men når jeg havde hård mave, blødte det nogle ganger der også

Anmeld

23. september 2011

MetteS81

Anonym skriver:

Ja, det kan sagtens være en hæmoride, eller måske en lille rift pga den hårde mave...?  

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Tak for hurtige svar piger! .... Håber ikke det er en hæmoride ... det gør ikke ondt når jeg går på toilettet.. Og havde også tænkt at det nok bare var en rift? ... Er ikke utryg, men kontakter lægen hvis det fortsætter, tror jeg !

Anmeld

23. september 2011

Sine Normann

Godt halvdelen af alle gravide skulle efter statistikken få hæmorider i sin graviditet. De kan både side inde i endetarmen og nogle gange udenfor. Det skulle gerne gå i sig selv igen. Husk at drikke meget vand, selvfølgelig, og har du prøvet med almindelige svesker, før du gik til lidt mere krads medicin?

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Sine Normann skriver:

Godt halvdelen af alle gravide skulle efter statistikken få hæmorider i sin graviditet. De kan både side inde i endetarmen og nogle gange udenfor. Det skulle gerne gå i sig selv igen. Husk at drikke meget vand, selvfølgelig, og har du prøvet med almindelige svesker, før du gik til lidt mere krads medicin?

Drikker mininum 3 liter dagligt! har prøvet meget forskelligt, men pillerne har bare en stoppende effekt, lidt ligesom jern kan have..

Anmeld

23. september 2011

Sine Normann

Anonym skriver:

Drikker mininum 3 liter dagligt! har prøvet meget forskelligt, men pillerne har bare en stoppende effekt, lidt ligesom jern kan have..

Du får vand nok, kan jeg se Hvad med fibre? Og så er du jo ellers heldig, at det ikke gør ondt, når du tørrer dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.