Endnu en aften med snydeveer! Grr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Anonym trådstarter

Hvor længe skal man lige have falsk alarm? Igen i aften.. Rimelig slemme plukkeveer med menssmerter,men kommer med meget løst mellemrum, og jeg ved jo godt at det er det samme som de sidste mange aftener. jeg går i seng og håber på at vågne med veer, fordi det hele har udviklet sig, men vågner bare dagen efter og har det normalt igen. suk... hvor længe skal man lige døje med den slags??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Benjamins'mor

Tror det er forskelligt, og tror langt fra det er alle der får snydeveer.

Jeg var afsted 6 gange til FG/undersøgelse med snydeveer, de var dog regelmæssige, men kun plukkeveer. Så blev sendt hjem..

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Tror det er forskelligt, og tror langt fra det er alle der får snydeveer.

Jeg var afsted 6 gange til FG/undersøgelse med snydeveer, de var dog regelmæssige, men kun plukkeveer. Så blev sendt hjem..

Det lyder dælme surt! Det er bare træls fordi man får håb hver gang.. til ingen verdens nytte

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Det lyder dælme surt! Det er bare træls fordi man får håb hver gang.. til ingen verdens nytte

Det er rigtigt, det gør man. Har du prøvet med en varmepude eller noget tilsvarende på lænden? Det rådede de mig til på FG og det lindrede det faktisk en smule. Eller et varmt bad.

Vi har badekar, og det havde jeg rigtigt meget gavn af da jeg var højgravid. Bare fylde det med varmt vand, det lindrede også en smule. 

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Det er rigtigt, det gør man. Har du prøvet med en varmepude eller noget tilsvarende på lænden? Det rådede de mig til på FG og det lindrede det faktisk en smule. Eller et varmt bad.

Vi har badekar, og det havde jeg rigtigt meget gavn af da jeg var højgravid. Bare fylde det med varmt vand, det lindrede også en smule. 

Har en varmepude, og det hjælper lidt.. men hver gang er jeg bange for at hvis jeg lindrer for meget, at det så går i stå.. hvis nu det i virkeligheden er rigtige veer. hehe.. men dem kan man vel ikke bare stoppe fordi man slapper af, hvis de er rigtige?

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Har en varmepude, og det hjælper lidt.. men hver gang er jeg bange for at hvis jeg lindrer for meget, at det så går i stå.. hvis nu det i virkeligheden er rigtige veer. hehe.. men dem kan man vel ikke bare stoppe fordi man slapper af, hvis de er rigtige?

Nej, du kan ikke selv stoppe rigtigt veer. Enten går de i sig selv, af sig selv. Ellers er den eneste måde man kan stoppe dem er en sprøjte på sygehuset. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.