Anbefaal en bondegård (sjælland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.584 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Malene84

Hey piger,

Min familie og jeg vil gerne på bondegårdstur på søndag. Men jeg aner simpelthen ikke om det er muligt... man kan jo ikke bare banke på hos nogen! hahah.

Kan I anbefale en? det må selvf. godt koste penge!!! Vi vil gerne bare nusse/se dyr

Gerne max 30 min fra København

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Mca<3

Vi bor 10 min fra en fritidsklub med ponyer , æsler , lamaer , kaniner og grise , der går vi tit over men man kan ikke rigtigt komme ind til dyrene ,, De små kan give kaninerne mælkebøtteblade 

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

Ved ikke om det findes på Sjælland men her oppe i det kolde nord - er der  åbenhus på Arla gårde , hvor man kan komme og se dyrene.

Anmeld

23. september 2011

K&S

Malene84 skriver:

Hey piger,

Min familie og jeg vil gerne på bondegårdstur på søndag. Men jeg aner simpelthen ikke om det er muligt... man kan jo ikke bare banke på hos nogen! hahah.

Kan I anbefale en? det må selvf. godt koste penge!!! Vi vil gerne bare nusse/se dyr

Jeg kigger lige med

Anmeld

23. september 2011

K&S

Malene84 skriver:

Hey piger,

Hvad med her?

http://bornibyen.dk/koebenhavn/places/1033-bredekaergaard

Anmeld

23. september 2011

CamillaSoefelt

Malene84 skriver:

Hey piger,

http://www.sosterbromolle.dk/herborvi.htm

Denne?

Anmeld

23. september 2011

Malene84

hmmm det er lige gået op for mig, at de fleste gårde har lukket

Anmeld

23. september 2011

CamillaSoefelt

Malene84 skriver:

Hey piger,

Ellers kan I da bare ta på den der 'bondegård' der ligger inde i kbh ( amager ).. der er da både geder, køer, kaniner, høns ect.. Hvis ikke det er blevet for koldt?

Anmeld

23. september 2011

L.J.L

Malene84 skriver:

Hey piger,

www.bonderen.dk

men den kender i vel når i er fra Amager...

Anmeld

23. september 2011

Malene84

CamillaSoefelt skriver:

http://www.sosterbromolle.dk/herborvi.htm

Denne?

uuuhhh det ser super godt ud... har kastet hende en mail  tuuuusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.