Baby-støv har født!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Filippa & Liva

KÆMPE STORT tillykke til Baby-Støv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Kofoed.

Tillykke til dem alle 4 Hun fik da vist taget vandet med det samme

Glæder mig til at høre lidt mere fra hende.

Sorry, men synes nu ikke man bliver sej af ikke at modtage smertestillede - det er dog en anden diskution.

Anmeld

23. september 2011

Mira0911

Ih kæmpe stort tillykke Søde...

Anmeld

23. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæmpe tillykke!

Anmeld

23. september 2011

Lisbeth1985

TILLYKKE

Anmeld

23. september 2011

andershj

Stort tillykke

Anmeld

23. september 2011

Hailiesmom11

STORT tillykke hvor er hun sej

Anmeld

23. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Tillykke til dem alle 4 Hun fik da vist taget vandet med det samme

Glæder mig til at høre lidt mere fra hende.

Sorry, men synes nu ikke man bliver sej af ikke at modtage smertestillede - det er dog en anden diskution.

Hmm, er det ikke en lidt unødvendig kommentar i en tillykketråd, hvor folk bare udviser stor respekt for, at hun har født to lige i streg uden smertestillende? Jeg synes sku det er sejt Det betyder jo ikke, at man er amatør eller topfesen, hvis man har taget imod smertestillende under sin fødsel af en eller to. Det regner jeg da også med at gøre, og vil stadig synes jeg er sej efter fødslen. Men ja, jeg synes det er super sejt af hende.

Ikke at det skal blive en stor diskussion. Jeg synes bare det var en lidt ærgerlig kommentar, trådens formål taget i betragtning Så kan man jo oprette en anden tråd og diskutere det..

Anmeld

23. september 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Hmm, er det ikke en lidt unødvendig kommentar i en tillykketråd, hvor folk bare udviser stor respekt for, at hun har født to lige i streg uden smertestillende? Jeg synes sku det er sejt Det betyder jo ikke, at man er amatør eller topfesen, hvis man har taget imod smertestillende under sin fødsel af en eller to. Det regner jeg da også med at gøre, og vil stadig synes jeg er sej efter fødslen. Men ja, jeg synes det er super sejt af hende.

Ikke at det skal blive en stor diskussion. Jeg synes bare det var en lidt ærgerlig kommentar, trådens formål taget i betragtning Så kan man jo oprette en anden tråd og diskutere det..

Det var også en kommentar til tråd starter Men jo måske den er unødvendig. Synes nu bare det er sejere hun har klaret hele graviditet og en fødsel (uanset hvordan og med hvilke hjælpemidler) af tvillinger, selvom hun var meget besværet her til sidst.

Anmeld

23. september 2011

birthee

Stort tillykke herfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.