Pølsehorn :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2011

grinny

Jeg har lovet at lave pølsehorn til klassen nu når vi skal på tur på søndag og så tænkte jeg at jeg jo både kunne lave nogle almindelig og nogen med grovdej..

Så er mit spørgsmål sådan set bare om der er nogen af jer der sidder inde med en rigtig god opskrift både på det ene og på det andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

grinny

Slet ikke nogen der kan hjælp?

Anmeld

24. september 2011

CamillaValby

Kan desværre ikke hjælpe dig, jeg plejer at bruge min næst bedste ven google

Ellers kan man købe dejen færdig i Bilka, måske også andre steder Hvis du nu ville snyde lidt hehe

Anmeld

24. september 2011

trunte89

Ved ikke, om du kender de der amo bagebøger?
Der er en super nem og god opskrift i, den plejer jeg at bruge, og sidst jeg lavede dem, havde jeg ikke nok hvedemel, så skiftede noge af det ud med fuldkorns hvedemel og sigtemel ( lige hvad jeg havde ), og resultatet blev rigtig godt

Anmeld

24. september 2011

Alexander&Lærke

trunte89 skriver:

Ved ikke, om du kender de der amo bagebøger?
Der er en super nem og god opskrift i, den plejer jeg at bruge, og sidst jeg lavede dem, havde jeg ikke nok hvedemel, så skiftede noge af det ud med fuldkorns hvedemel og sigtemel ( lige hvad jeg havde ), og resultatet blev rigtig godt

Jeg har også prøvede dem fra amo bagebogen og ja de blev rigtig gode... Vil også sige hvis du finde en god opskrigt med kun hvedemel, kan man næsten altid skifte niget at mele til noget grovere og få et godt reslutat ud af det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.