skal jeg virkelig være mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2011

sarahisabell

Min verden ændrede sig da godt nok pludseligt idag.

For 5 dage siden tænkte jeg, at jeg var ved at blive syg og måtte faktisk blive hjemme fra arbejde med opkast, kvalme, ondt i maven og hovedet. Og så en utrolig træthed. Det blev lidt bedre, og var de næste dage slemme mens smerter i underlivet, men det var jo også tid til min mens. Den udeblev og plejer at være uhyre præcis så jeg tog en test for 2 dage siden og jeg kunne ane en positiv streg. Så tog jeg en test i dag hjemme og hos lægen og den var positiv. Så nu skal jeg jo så være mor... D.29/5-12 åbenbart 

Jeg skal godt nok lige vænne mig til tanken. Jeg har brugt det meste af dagen på at stirre ud i luften og tænke. Nu glæder jeg mig bare til min kæreste kommer hjem, så jeg kan dele det med ham, for det er godt nok en tanke der fylder meget

Hvordan har I oplevet de første dage? og hvad er jeres tanker efter en positiv test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

kvinde84

Jeg tænker.... at jeg skal tage nogle flere tests  Den er ikke helt fesen ind endnu, så jeg har ikki gjort mig så mange tanker omkring det hele

Anmeld

24. september 2011

baby84

sarahisabell skriver:

For 5 dage siden tænkte jeg, at jeg var ved at blive syg og måtte faktisk blive hjemme fra arbejde med opkast, kvalme, ondt i maven og hovedet. Og så en utrolig træthed. Det blev lidt bedre, og var de næste dage slemme mens smerter i underlivet, men det var jo også tid til min mens. Den udeblev og plejer at være uhyre præcis så jeg tog en test for 2 dage siden og jeg kunne ane en positiv streg. Så tog jeg en test i dag hjemme og hos lægen og den var positiv. Så nu skal jeg jo så være mor... D.29/5-12 åbenbart 

Jeg skal godt nok lige vænne mig til tanken. Jeg har brugt det meste af dagen på at stirre ud i luften og tænke. Nu glæder jeg mig bare til min kæreste kommer hjem, så jeg kan dele det med ham, for det er godt nok en tanke der fylder meget

Hvordan har I oplevet de første dage? og hvad er jeres tanker efter en positiv test?

jeg fattede det slet heller ikke og tog over 40 tests.. Det kostede over 3000kr, men så begyndte jeg at blive mere håbefuld

Anmeld

25. september 2011

sofiell89

sarahisabell skriver:

Jeg har godt nok taget rigtig mange test.. Inden lægen skulle bekræfte graviditeten havde jeg taget 9 på 2 dage.. Lægens viste negativ, på trods af at jeg selv havde testet positiv med samme urin derhjemme. Dagen efter gik jeg ud og købte en clear blue digital som viste positiv. Jeg ringede til lægen og skældte ham udde næste dage tog jeg endnu flere test for at tjekke at der stadigvæk var "noget".. Da jeg kom til lægen igen ugen efter bekræftede han.. Så pu ha, jeg har taget RIGTIG mange test i forskellige mærker..

ang. tankerne blev jeg vildt glad (også min kæreste), men da jeg før har mistet i 8. uge har vi holdt os meget stille indtil vi kommer til tidlig scanning på onsdag.. Men igår da kæresten havde fået lidt at drikke - gik han da stolt rundt og fortalte en stor del af vores venner at han skulle være far... Så jeg tror han glæder sig meget mere end han giver udtryk for - fordi der stadigvæk er en chance for at miste når jeg kun er i 6. uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.