Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Er det med vilje alle er med c, eller er det tilfældigt?
Er det med vilje alle er med c, eller er det tilfældigt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KarinaBF skriver: vi har fra den dag vi begyndte at snakke om børn sagt at hvis vi fik en søn skulle han hedde Christian dan både min farfar og Min mand morfar hed dette ! og hvis vi så fik en datter skulle hun hedde Christine da det er et familie navn (godt nok med K men vi kunne bedre lide det med C) min oldemor, mormor og Moster hedder det enten som fornavn eller mellemnavnDa vi så valgte disse navne blev vienige om at alle vores børn skulle være med C !Undskyld det lange svar :-)Knus Karina
vi har fra den dag vi begyndte at snakke om børn sagt at hvis vi fik en søn skulle han hedde Christian dan både min farfar og Min mand morfar hed dette ! og hvis vi så fik en datter skulle hun hedde Christine da det er et familie navn (godt nok med K men vi kunne bedre lide det med C) min oldemor, mormor og Moster hedder det enten som fornavn eller mellemnavnDa vi så valgte disse navne blev vienige om at alle vores børn skulle være med C !Undskyld det lange svar :-)Knus Karina
Åh havde gjort det forkert.. Prøver lige igen
Pigenavne: Madinah, Jeanin, Aisha, Mirian, Dalia, Ikram, Maria, Nada, Laila og Lina.
Drenge: Issa, Danyel, Michail, Gabriel, Benyamin, Adam, Mostafa, Imad, Malik, og Ibrahim.
Uha, tror ikke jeg kan finde ti drengenavne. Here goes
Piger
1. Isabella
2 Laura
3. Maja
Det er jo det mine tre piger hedder
4. Annika
5. Alberte
6. Freja
Tror ikke jeg kan finde flere pigenavne
Drengenavne:
1. Thor
2. William
Og så rendte jeg også tør for drengenavne
Dinna88 skriver: God smag! Min kæreste er heldigvis også vild med Matti, men har lidt skudt en pil efter Penélope - han bryder sig nok ikke en gang om det med engelsk udtale! (Har ikke nævnt navnet overfor ham)
God smag! Min kæreste er heldigvis også vild med Matti, men har lidt skudt en pil efter Penélope - han bryder sig nok ikke en gang om det med engelsk udtale! (Har ikke nævnt navnet overfor ham)
Altså Matti som pigenavn? Hilsen en mor til Matti - som er en dreng
Stjernestoev skriver: 1. Viola2. Isolde3. Madicken 4. Cirkel(ine)5. Leonora6. Noa7. Filuca8. Viktoria 9. Rosa10. Mynthe1. Matti2. Messias3. Maximilian4. Emmanuel5. Oskar6. Gabriel7. Samuel8. Noam9. Konrad10. Theodor
1. Viola2. Isolde3. Madicken 4. Cirkel(ine)5. Leonora6. Noa7. Filuca8. Viktoria 9. Rosa10. Mynthe1. Matti2. Messias3. Maximilian4. Emmanuel5. Oskar6. Gabriel7. Samuel8. Noam9. Konrad10. Theodor
Kan smadder godt lide din nr. 1 - hilsen Matti´s mor :-)
Pigenavne:
Jasmin
Filippa
Olivia
Nathalie
Viktoria
Sara
Zenia
Caroline
Selma
Malou
William
Emmanuel
Alexander
Nicklas
Christian
Noah
Daniel
Elliot
Silas
Benjamin
Stjernestoev skriver: Synes det kunne være lidt sjovt at høre folks top 10, over yndlings navne. Både en med drengenavne og en med pigenavne
Synes det kunne være lidt sjovt at høre folks top 10, over yndlings navne. Både en med drengenavne og en med pigenavne
1: Aurora2: Luna3: Sara4: Ayo5: Dori6: Elisa7: Aisha8: Cassandra9: Gaia10: Leona
1: Avelon2: Aron3: Alexander4: Nicolas5: Sean6: Falke7: Aslan8: Lysander9: Falk10: Tommy
Pige:
Jessica
Felicia
Natasja
Annabell
Isabella
Casja ( C udtales som K )
Amiee
Jennifer
Nicole
Dreng:
Tristan
Valdemar
Tias/Thias
Xander
Loke
Oliver
Anton
Jamie
Milan
Mikas
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128