Idun - nu med striber :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har farvet hår idag. Det skal jo gøres, engang imellem, når man har kalenderhår... Og idag, fik Idun så sine første striber i håret. Ikke ligesom da hun var pink, nu resten af min henna, som hun fik i striber, hele vejen rundt Med sølvpapir, ligesom hos frisøren.

Og FOR FANDEN da - det er edder brodermer en flot kulør, hennaen giver Iduns hår!!! - WAUW - misundelig totalt kobber-gylden, blandet med det blonde hår

Nice...

Ska nok tage billeder af det!

- over and natter -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

tumle81

Wauw det glæderjeg mig til at se.
Jeg har jo engang givet Victoria henna i hendes hår og det var også vildt flot. Faktisk er det også ved at være på tide at jeg farver mit hår igen :-)
Knus Kathrina

Anmeld

25. januar 2009

Tina2

Ja det må vi da lige se pics af ;o) Uha, ville ikke gøre det ved Filuca, jeg synes simpelthen bare hun har det allersmukkeste naturlige hår, så kunne slet ikke nænne at komme noget i....
Ville elske at ha hendes hårfarve :-) :-) :-)

Oveni har hun jo pollenallergier osv, så vil ikke komme noget i hendes hår, som kan fremkalde endnu en allergi...

Jeg var jo helt mørkhåret for et år siden og nu er jeg næsten helt lyshåret igen..... Har det bare bedst med lyst hår, synes jeg ser gammel ud med mørkt:-S

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.