Har vist snydeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Anonym11

Puha jeg har vist snydeveer i dag eller også er der optakt til et eller andet.

Har haft rigtig mange plukveer den seneste tid, og den lille har bevæget sig dybt ned i bækkenet.

Men i dag har mine plukveer varet længere tid, og kommet hver gang jeg har bevæget mig den mindste smule. Dog uden at være regelmæssige eller gøre ondt.

Men her til aften er jeg begyndt at få mens smerter samtidigt med at de kommer nu, og er meget øm i min lænd.

Det er til at holde ud. Men har ikke oplevet mens smerter samtidigt med før nu.

(jeg har desuden også haft ret dårlig mave i dag + at det tynger meget i underlivet)

Har i oplevet mange "snydeveer" de sidste par uger af graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

4kløver

Lyder som om du er ved at gå igang
Håber at du godt må..

Anmeld

23. september 2011

Anonym11

Må jeg gerne da den lille er skønnet til at være stor og går ind i 37 uge i morgen

Anmeld

23. september 2011

4kløver

Anonym11 skriver:

Må jeg gerne da den lille er skønnet til at være stor og går ind i 37 uge i morgen

Håber at der så sker noget..

Anmeld

23. september 2011

Mille83

Anonym11 skriver:

Har haft rigtig mange plukveer den seneste tid, og den lille har bevæget sig dybt ned i bækkenet.

Men i dag har mine plukveer varet længere tid, og kommet hver gang jeg har bevæget mig den mindste smule. Dog uden at være regelmæssige eller gøre ondt.

Men her til aften er jeg begyndt at få mens smerter samtidigt med at de kommer nu, og er meget øm i min lænd.

(jeg har desuden også haft ret dårlig mave i dag + at det tynger meget i underlivet)

Dårlig mave er vist et godt symptom, det havde jeg selv og har hørt mange der har haft det, så det lyder da som om noget er igang 

Anmeld

23. september 2011

chael

Anonym11 skriver:

Jeps, er 3. gangs og har de sidste 4 uger døjet med reglmæssige snydeveer, der er gået i sig selv igen, de har varet on and off...

Virkelig trættende, så nu må der gerne snart ske noget seriøst

Så ja, det betyder ikke det kommer til at ske imorgen

*Camilla 39+2

Anmeld

23. september 2011

ano14316

Anonym11 skriver:

præcis sådan har jeg haft det i går... 

helt nøjagtigt.. jeg tror ikke der går 3 uger før bebs kommer til verden.. men skal til jordmoder nu, og se hvad hun siger... 

Anmeld

23. september 2011

MajseMaja

Jeg syntes også der sker en masse i kroppen, rigtig mange menssmerter der også går ned i lårene og lænden, og mange stik og jag i underlivet. Ved ikke om det er plukveer jeg har, men ofte bliver maven helt hård og føles som om baby er på vej ud gennem maveskinnet og han strækker sig helt vildt.

Det er så spændende hvornår det bliver - for mig må det gerne være nu, er 37+4 idag og han vejer ca. 3200-3300 nu går jeg ud fra, da han til scanning for to uger siden vejede 2824g ..

Hvor skal du føde henne?

Anmeld

23. september 2011

Anonym11

Det var snydeveer. Øv! Gik i sig selv i løbet af natten. Har stadig mange plukveer. Men mens smerterne er væk igen. (skal føde i Næstved)

Anmeld

23. september 2011

Frøken J.

Anonym11 skriver:

Det var snydeveer. Øv! Gik i sig selv i løbet af natten. Har stadig mange plukveer. Men mens smerterne er væk igen. (skal føde i Næstved)

Velkommen i klubben, det oplevede jeg også i aftes/morges. Suk Får vi egentlig at vide hvem du er når du har født, eller er du generelt anonym bare?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.