Forkølelsessår op mod fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Anonym trådstarter

Nogen af jer, som døjer med forkølelsessår, som har oplevet dette? Eller tror det betyder noget?

jeg har døjet med forkølelsessår hele mit liv nærmest, og de kommer ALTID, når der sker et eller andet i min krop. Om så det er sygdom, eller bare et eller andet andet. Nu har jeg haft to udbrud denne uge, og jeg er ikke syg eller stresset. Mon det kan være kroppens tegn på der snart sker noget? fordi de altid kommer, når der sker et eller andet indeni min krop..

.. men er self. også træls hvsi jeg føder nu her, for så kan jeg jo ikke kysse baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Nogen af jer, som døjer med forkølelsessår, som har oplevet dette? Eller tror det betyder noget?

jeg har døjet med forkølelsessår hele mit liv nærmest, og de kommer ALTID, når der sker et eller andet i min krop. Om så det er sygdom, eller bare et eller andet andet. Nu har jeg haft to udbrud denne uge, og jeg er ikke syg eller stresset. Mon det kan være kroppens tegn på der snart sker noget? fordi de altid kommer, når der sker et eller andet indeni min krop..

.. men er self. også træls hvsi jeg føder nu her, for så kan jeg jo ikke kysse baby

De kommer højst sandsynligt pga de hormonændringer der sker når du er gravid, så tror ikke du skal være bekymret for det. Men kunne måske godt være et tegn på snarlig graviditet, når du selv siger det kommer når din krop er stresset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.