Hvornår mærkede i liv anden Gang??? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Frejasen

Hej Piger.

Som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig lidt meldinger på hvornår i mærkede den lille i maven anden gang.

Er 12+2 og har ikke mærket noget endnu, hvilket selvfølgelig er helt normalt. Var 19 uger henne første gang inden jeg mærkede liv, men hører mange oplever det en del tidligere anden gang, da man ved hvordan det føles 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Gaia

Her kigger jeg lige med. Er 9+1 med 2. Barn glæder mig sådan til at mærke liv

Anmeld

22. september 2011

Frejasen

Gaia skriver:

Her kigger jeg lige med. Er 9+1 med 2. Barn glæder mig sådan til at mærke liv

Ja sådan har jeg det også. Det kan kun gå for langsomt 

Anmeld

22. september 2011

Mussen2

Jeg mærkede det i 15. Uge ca. 1 gang var jeg henne ved uge 20, men der lå moderkagen også fortil. Det er fantastisk at mærke liv

Anmeld

22. september 2011

4xGreve

jeg har allerede mærket liv her anden gang i uge 12 self. bare bobler, nu er jeg i uge 18+6 og jeg mærker det tydeligt men kun når barnet ligger nederest i maven elleres skal jeg ligge på ryggen...

Anmeld

23. september 2011

Frejasen

WiitrioeN skriver:

jeg har allerede mærket liv her anden gang i uge 12 self. bare bobler, nu er jeg i uge 18+6 og jeg mærker det tydeligt men kun når barnet ligger nederest i maven elleres skal jeg ligge på ryggen...

Det var også tidligt. Jeg mærker og mærker efter, men synes ikke rigtig jeg mærker noget endnu. Men så er der da en chance for snart 

Anmeld

23. september 2011

Frejasen

Mussen2 skriver:

Jeg mærkede det i 15. Uge ca. 1 gang var jeg henne ved uge 20, men der lå moderkagen også fortil. Det er fantastisk at mærke liv

Ja kan se der står uge 15 -16 i de bøger jeg støder på. Men det er jo også snart Tak for svar

Anmeld

23. september 2011

Silas&Mille

Jeg er 20+6 med andet barn og er først begyndt at mærke lidt til lillepigen indenfor de sidste par uger.

Men det kan godt have noget at sige at jeg er overvægtig.

Anmeld

23. september 2011

Annette A

Kan godt forstå du glæder dig..  Mærkede ham i uge 16, men kun når jeg sad helt stille..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.