Skræmt fra vid og sans!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. september 2011

kimfrit

Stod i min helt egen verden i fakta, og overvejer hvor mange mælk jeg skal have og hvornår de løber ud ovs. Da der lige pludselig er en dame der råber TYV TYV TYV TYV, jeg kigger vildt forvirret rundt og ser hun peger på mig, jeg kigger flere gange på mig og råber bare videre mens hun nu peger på mig TYV TYV TYV.

Jeg bliver virkelig bange og helt paf, over at hun står og skriger jeg er en tyv, jeg skynder mig at putte mælken i min kurv og går ned gennem butikken. Tror i ikke hun følger efter mig, men hun satdig råber tyv. Jeg er bare så pinligt berørt og begynder egentlig at overveje om jeg er kommet til at ligge noget i min lomme. 2 medarbejder kommer hen og jeg tænker bare allerede at de vil tage mig med en bag ved og ringe til politiet. Heldigvis siger de bare undskyld og forklare mig at hun åbentbart er en mental forstyrret kvinde, som nogle gange kommer ned i butikken og gør mærkelige ting. Også selvom de flere gange at forbudt hende at komme ind.

Nu er jeg altså bare helt flad af grin over hændelsen, men hold kæft hvor var det pinligt nede i butikken, der kommer jeg aldrig mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Frøken J.

du godeste! Kan godt forstå du tænkte: "Fuck, hvad?" Jeg ved slet ikke hvad jeg ville sige. Ville være mega bange for de andre kunder troede jeg havde stjålet

Anmeld

22. september 2011

Gaia

Hm hehe.." fed " oplevelse..NoT puha glad for det ikke var mig tror jeg ville have det helt på samme måde som dig... Det var nu pænt af medarbejderne lige at komme og sige det til dig.. men sjov historie skulle være

Anmeld

22. september 2011

Nessie

Åh nej, stakkel. Sikke en forskrækkelse.  Jeg tror også jeg ville være blevet noget forskrækket.

Tænk hvis hun en dag virkelig får øje på en butikstyv, så er der bare ingen der tror på hende

Godt at du kan grine af det nu

Anmeld

22. september 2011

kimfrit

Frøken J. skriver:

du godeste! Kan godt forstå du tænkte: "Fuck, hvad?" Jeg ved slet ikke hvad jeg ville sige. Ville være mega bange for de andre kunder troede jeg havde stjålet

Ja,jeg fik også lidt bebrejdene øjne fra de andre shopper, heldigvis var der ikke så mange, men mit hjerte fløj lige op i halseni et øjeblik

Anmeld

22. september 2011

kimfrit

Gaia skriver:

Hm hehe.." fed " oplevelse..NoT puha glad for det ikke var mig tror jeg ville have det helt på samme måde som dig... Det var nu pænt af medarbejderne lige at komme og sige det til dig.. men sjov historie skulle være

Hehe ja nu kan jeg godt grine, men jeg har da også lidt ondt at den starkels dame,, men håber da ikke andre kommer ud for det sammen som jeg. Hvis medarbjederne ikke var kommet over, så ved jeg slet ikek hvad jeg skulle gøre

Anmeld

22. september 2011

kimfrit

Nessie skriver:

Åh nej, stakkel. Sikke en forskrækkelse.  Jeg tror også jeg ville være blevet noget forskrækket.

Tænk hvis hun en dag virkelig får øje på en butikstyv, så er der bare ingen der tror på hende

Godt at du kan grine af det nu

Ja, fra nu af vil hun bare være "damen der skreg tyv"

Anmeld

22. september 2011

Gaia

kimfrit skriver:

Hehe ja nu kan jeg godt grine, men jeg har da også lidt ondt at den starkels dame,, men håber da ikke andre kommer ud for det sammen som jeg. Hvis medarbjederne ikke var kommet over, så ved jeg slet ikek hvad jeg skulle gøre

Nej det kanjeggodt forstå. Jeg tror dog jeg havde kontaktet en medarbejder hvis de ik selv var dukket op

Anmeld

22. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

GLAD for det ikke var mig! Hahahaha... Hold da op, ved ikke hvordan jeg havde reageret..

Anmeld

22. september 2011

Camulla

Ha ha ha, øv for en oplevelse... Men sjovt nu ja  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.