Godaften piger...
Bliver nødt til lige at hører ad, om nogle kan svare mig på om vores den yngste har koliksymptomer, eller om det bare er mavekneb generelt...
Laurits er 6 uger i morgen, og har her den sidste uges tid eller to, været ekstremt urolig hen mod aftenstid efter han har fået sin aftenflaske der cirka kl. 23.-24.00. Han plejede som regel bare at spise, og så kunne man putte ham til at sove igen med det samme, men det er virkelig gået fløjten nu... nu, efter han har spist, klynker/græder/skriger han, og klemmer/presser rigtig meget, OG med rigtig meget lyd på.. oftest så meget at jeg ikke kan sove igen mellem hans måltider, hvilket resultere i en MEGET træt mor, som også skal have overskud til den ældste..
kan det være kolik? eller lyder det bare som mavekneb...
og dem som undres ved hvorfor min kæreste ikke lige hjælper til ud på natten, så er det fordi han pt stort set arbejder i døgndrift med eget firma og fuldtidsjob ved siden af, så han får mindst ligeså lidt søvn som jeg 
Hej søde, Hjalte havde kolik, han skreg fra morgen til morgen det første laaaaange stk tid, lægerne siger at for de får betegenlsen kolik, ska de skrige i mere end 4 timer om dagen.
Har du prøvet at svøbe ham, hængevugge, vikle?
Det var noget at det der hjalp meget på Hjalte, især slyngevuggen - jeg har en og den der Koalavikle er genial.
Læg ham evt. lidt klemt - håber dette ku hjælpe lidt??
Mycolin-dråber fik Hjalte også, mener det er 15 dråber de ska ha 15 min FØR de ska spise, det hjalp lidt, dog kun kortvarigt.