Sploing :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg må gå til bekendelse ... hehe... JEG - ZAFIR - Som altid har svoret, at jeg aldrig skulle have en spillekonsol, fik jo en skøn PS2 i julegave... Og er nu ejer af 4 Singstar spil.

Idag... Ja idag, var vi i Kvickly i Holbæk... Og ja... Det sprang i favnen på mig. - Med totalt unfair trylleformular: Blandt andet incl sange af Guns N Roses... mmm...

GUITAR HERO - sku hehe...

Med trådløs guitar

Det er nice, det er sjovt, det er noget helt andet, end Singstar...

Nu har mor været her hele eftermiddagen og er nu blevet afleveret på stationen. Jeg har hjulpet hende med at sætte hendes nye telefon op og vist hende, hvordan hun rip'er cd'er, fordi hendes nye telefon (magen til min) jo også er en mp3 afspiller. og helt fantastisk... Alle brugerinstillingerne kunne vi jo kopier via nokiasuite fra min telefon til hendes. Kanon mand. Så der sparede man lige en hel rum tid, på at sidde og dimse med alt det!!

Også fik vi jo så hjemmelavedeburgere til aftensguffelse... nam nam...

- Men!!!- Jeg har et spil, der skal tæskes inden sengetid hehe

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Muslingen

He he det er super sjovt. Christian fik Guitar Hero world tour i julegave, med guitar, bas, trommer og mikrofon. Så vi får også rigtig spillet og sunget

Og vi har også singstar. Det ææællsger jeg
kh Fie

Anmeld

26. januar 2009

Moderator

Jeg skal faktisk lige bytte det idag. For det er sat ned i denneher uge... Dagen efter jeg købte det, er det sat ned med 200 kr. ARGH.

Men så køber jeg det igen og bytter det hehe.

Men sjovt DET er det!!!

Anmeld

26. januar 2009

Muslingen

Det er bare typisk.
Vi købte også nogle sofaer som 2 uger efter blev sat ned med 3000 kr. Dem fik vi heldigvis igen da vi brokkede os

Anmeld

26. januar 2009

Strack

Hvis det er i samme butik det er på tilbud, burde du kunne få pengene tilbage uden at skulle købe og bytte...

Anmeld

26. januar 2009

Moderator

Strack skriver:

Hvis det er i samme butik det er på tilbud, burde du kunne få pengene tilbage uden at skulle købe og bytte...

Jeg har faktisk været inde i en anden kvickly og købe et mere, så tager jeg op og får pengene tilbage for det jeg fik i lørdags. Jeg har aldrig prøvet sådan noget før, så det var den måde jeg tænkte kunne være mest sikker. Så i eftermiddag på vej hjem, tager jeg lige ind i kvickly slotcenteret og får pengene tilbage for det ene - altså de 500 kr!! også har jeg et jeg har brugt 300 kr på

Men i min logik, ville det også være sådan, at jeg kunne gå ind og sige, at jeg ville have 200 kr tilbage. Men jeg turde ikke løbe an på at de var fornuftige, så jeg ville gå med livrem og seler

Anmeld

26. januar 2009

Tina72

jeps herresjovt. Her er fotos fra vores nytårsaften. Til sættet kunne vi spille 1 guitar, 1 bas, 1 tromme og 1 sangere. Prøver lige at vedhæfte fotos :-)

På billederne er min lillebror, svigerinde, Cecilie, William og yderst (næsten ikke til at se) vores venners datter Sofie på trommer. (Den guitar William spiller på er ikke med til ps2- men vidste han ikke :-)

Tina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2009

Moderator

Tina72 skriver:

jeps herresjovt. Her er fotos fra vores nytårsaften. Til sættet kunne vi spille 1 guitar, 1 bas, 1 tromme og 1 sangere. Prøver lige at vedhæfte fotos :-)

På billederne er min lillebror, svigerinde, Cecilie, William og yderst (næsten ikke til at se) vores venners datter Sofie på trommer. (Den guitar William spiller på er ikke med til ps2- men vidste han ikke :-)

Tina

Hehe kanon!!!

Tom vil også vildt gerne have trommer og alt det... Så nu må vi se hvor vi ender

Men jeg fik i hvertfald pengene tilbage for det jeg havde betalt for meget. Så det var cool

Anmeld

12. februar 2009

Moderator

Hehe... Nu får jeg pakke i morgen. Jeg har købt Guitar hero med AEROSMITH!!! Yay... Så det bliver ordenlige sange, i stedet for alle de der 'nosse-rock' sange der er på øveskiven man får med... hehehe...

Lige til weekenden!! *fnis*

Anmeld

12. februar 2009

Muslingen

God fornøjelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.