Tale til min bror ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.663 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2011

Anonym trådstarter

Har nogen af jer holdt tale for jeres bror / søster ved deres bryllup?

Min bror ska giftes med min veninde - herligt, men aner ik hva jeg ska sige????

Må jeg se jeres taler til en kickstarter?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Fru kr

Jeg gjorde. Men på ingen måde noget jeg havde forberedt, jeg havde faktisk bestemt for at den sang vi (forældre og søskende og co.) havde lavet var vores input, men som aftenen skred frem og rødvinen gav modet til det, holdt jeg en tale.

Jeg kan huske jeg skrev stikord på servietten hvis jeg gik i stå

Indholdet i den var noget a la tillykke med dagen i dag. Tak for de mange gode timer vi har tilbragt sammen, eksempler herfra (havde været på ferie med dem 3 år i træk) og nogle "funny" inputs fra der og til sidst kan jeg huske at jeg sagde foran en hel sal af mennesker, at jeg elskede ham og hans familie fordi de var hans, og det plejer vi ikke at sige til hinanden.

Jeg var glad for jeg gjorde det, og min bror blev glad og rørt, hvilket var det vigtigste

God fornøjelse med talen

Anmeld

22. september 2011

lottemusen

Da min storebror blev gift, havde jeg fået brændt en cd med Shania Twains "From this moment" som jeg afspillede til brylluppet. Bagefter sagde jeg nogle få ord om sangen, som jeg syntes passede til ham og hans kone. de fik cdén bagefter. Jeg var kun 16 år, så jeg havde ikke den store lyst til at holde tale. Derfor gjorde jeg det på en lidt alternativ måde.

Hvis du kun vil holde tale, kan du jo starte med at fortælle om og takke din bror for jeres barndom, søskendeforhold m.m. Derefter kan du sige nogle pæne ord til bruden, og så kan du slutte af med at ønske dem et langt og lykkeligt ægteskab 

Håber det har sat lidt skub i tankerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.