Nf 13+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Camilla Jensen

Hej Allesammen

Så blev det endelig vores tur til at komme til nakkefoldsscanning. Vi var meget spændte på at se den lille spire..

Sikke en oplevelse. Aldrig har jeg set noget så fantastisk. Den lille spire var meget aktiv og ville slet ikke være med til at de skulle kigge på den. Så vi var til scanning i hele 1 time

Den lille havde det super godt og alt var som det skulle være. Så nu kan vi bare vente til d. 4 November til kønsscanningen.

Men i skal da ikke snydes for lidt billeder.

De har så sat min termin til d. 26-3-2012 istedet for d. 31-03-12. Så er allerede 13+3 idag..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Mor til Mike

Camilla Jensen skriver:

Hej Allesammen

Så blev det endelig vores tur til at komme til nakkefoldsscanning. Vi var meget spændte på at se den lille spire..

Sikke en oplevelse. Aldrig har jeg set noget så fantastisk. Den lille spire var meget aktiv og ville slet ikke være med til at de skulle kigge på den. Så vi var til scanning i hele 1 time

Den lille havde det super godt og alt var som det skulle være. Så nu kan vi bare vente til d. 4 November til kønsscanningen.

De har så sat min termin til d. 26-3-2012 istedet for d. 31-03-12. Så er allerede 13+3 idag..

Gode billeder, og tillykke med den smukke spire 

Anmeld

27. september 2011

Jakob'sMor

Camilla Jensen skriver:

Hej Allesammen

Tillykke - vær lige obs på dit cpr nr på sidste billed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.