Hjæææælp ang. scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg tidligere har mistet 3 gange. Nu er vi gravide og i uge 6. Var til læge i sidste uge og få bekræftet graviditeten. Her spurgte jeg så om tryghedsscanning. Da det tidligere har været på tale. Han sendte en henvisning og regnede med det ville blive omkring uge 7. Nu har jeg så fået brev fra sygehuset og er indkaldt til den 25 OKTOBER???? kan det være rigtigt??? Hva skal jeg dog gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

sandramor

nej det kan bestemt ikke være rigtigt!!!

jeg har selv mistet før og sidste gang blev jeg sendt til tidlig scanning allerede i uge 7..... du vil jo være i uge 10 til den tid???... det lyder virkelig mærkeligt!!...

Jeg ville ringe op på gyn. amb. og snakke med dem om det virkelig kan være rigtigt du skal vente så lang tid... og hvis de mener det... så ville jeg betale mig fra en privat scanning...... det koster selvfølgelig men er da alle pengene værd.....

Anmeld

22. september 2011

viben

Jeg har selv fået tidlige scanninger af selv samme grund - men er hver gang blevet henvist til en gynækolog. Min erfaring er at det er hurtigere at få en tid, hvis man fx er meget nervøs eller har en fornemmelse af at noget går galt.. Så måske du skulle tale med din læge om det kunne lade sig gøre i stedet?

Anmeld

22. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg tidligere har mistet 3 gange. Nu er vi gravide og i uge 6. Var til læge i sidste uge og få bekræftet graviditeten. Her spurgte jeg så om tryghedsscanning. Da det tidligere har været på tale. Han sendte en henvisning og regnede med det ville blive omkring uge 7. Nu har jeg så fået brev fra sygehuset og er indkaldt til den 25 OKTOBER???? kan det være rigtigt??? Hva skal jeg dog gøre

Eeeei, det er da lang tid at vente  Men kan du ikke prøve svangreambulatoriet måske?

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

Det er møgbelastende. Man har sååå mange tanker

Anmeld

22. september 2011

Nitz - <3 David

Ej du kan da ikke vente til d. 25 okt... Jeg mistede første gang.. Og da jeg blev gravid igen var jeg ved læge i uge 8, ringede hun direkte der op og fik en tid til mig samme dag..
Prøv da at ring til lægen og hør om ikke de kan få lavet en tidligere tid..

Ellers ville jeg nok få en tid hos en privat scannings klinik hvis det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.