hmmmmm....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger....

håber i kan hjælpe mig lidt..... jeg er 2 gangs gravid og selvom det er anden gang kan man jo godt være nervøs alligevel.
Jeg er idag 10+4 og har indtil for et par dage siden haft kvalme(værst om aftenen dog aldrig kastet op) en del ømme bryster... og træt.. og nu sys jeg da bare jeg pludselig er på toppen.. kvalmen er væk.... de ømme bryster er ikke ømme mere og sys heller ikke jeg er træt på samme måde mere...
Det skal siges at jeg har været til en del scanninger allerede pga jeg før har mistet og noget andet i min familie og så sent som i mandags så jeg den lille spire som hyggede sig fint derinde..... men blir bare så nervøs når jeg ikke længere føler nogen tegn på graviditet.... heller ikke ligament smerter som jeg så aldrig har haft ret meget af....

er det meget normalt at de aftager inden uge 12????

knuuuuus en lidt bekymret gravid :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Gaia

ja det er meget normalt tror ikke du skal bekymre dig. Min kvalme er også ved at aftage nu og er 9+1. sidst aftog min kvalme også jo tættere jeg kom på 12 uge. Tænker man er heldig hvis den stopper inden da..hos nogle vare den jo ved i mega lang tid. Så jeg synes bare vi skal være galde for at slippe af med kvalme osv. Jeg glædermig helt vild til min kvalme og til trætheden forsvinder...

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

hmmm jaaaa du har sikkert ret... det værste er jo nok også at jeg jo godt kan huske at da jeg ventede min datter stormede jeg lige igennem de 9 mdr uden så meget som noget som helst bøvl eller nogen symptomer næsten...
Blir bare så ekstra nervøs når man har prøvet at miste før :-(

men ja jeg tror bare jeg skal prøve og glæde mig over at ikke føler mig som en hængt kat længere og rent faktisk kan begynde at nyde maden også :-)

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

er der slet ikke andre der vil dele deres erfaringer med mig???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.