Vendingsforsøg for eller imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. september 2011

babyonboard

Hej Girls

Ja jeg vil bare lige høre om i er for eller imod vendingsforsøg. Jeg er 36+4 idag og vores lille pige vender i UK og har derfor fået en tid på mandag til forsøg på vending, men er dælme i tvivl om jeg skal gøre det, må sige at jeg ikke har det specielt godt med det og stadig overvejer at sige nej tak da jeg syntes det virker lidt voldsomt. håber i vil hjælpe mig med nogle svar, for er godt nok i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

katrineoerum

lottepigen12 skriver:

Hej Girls

Ja jeg vil bare lige høre om i er for eller imod vendingsforsøg. Jeg er 36+4 idag og vores lille pige vender i UK og har derfor fået en tid på mandag til forsøg på vending, men er dælme i tvivl om jeg skal gøre det, må sige at jeg ikke har det specielt godt med det og stadig overvejer at sige nej tak da jeg syntes det virker lidt voldsomt. håber i vil hjælpe mig med nogle svar, for er godt nok i tvivl.

Vores datter blev også vendt. Jeg synes ikke det overhoved var noget stor indgreb..... men altså der gik ikke mange nano sekunder før hun vende sig om igen så......

Anmeld

22. september 2011

DreamChild

Min søster prøvede det også, men de kunne ikke vende ham. Tror det var med til at sætte fødslen i gang hos hende. Hun skulle have haft et planlagt ks den 7 maj, men fødslen gik i gang tidligt om morgenen den 23 april (for over 2 år siden).

Jeg har ikke forstand på det, men det er hvad jeg har bildt mig selv ind

Anmeld

22. september 2011

Mor til Frederic og Freya

lottepigen12 skriver:

Hej Girls

fik forsøgt vedning med frederic som lå i tværleje. Men fordi han havde lagt sådan stort set hele graviditet, kunne de hverken få fat på numsen eller hans hoved.

Så han kom ud ved pks. 

Ville til hver en tid forsøge at få lavet en vending, også fordi så ved jeg med mig selv at alt er forsøgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.