Et lille spgsmål om igangsættelse. ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Benjamins'mor

Ja, nu er jeg jo ikke gravid. Men har lige et spørgsmål ang. igangsættelse. (Har mange spørgsmål lige i tiden). 

Da jeg fik Benjamin d. 3 januar i år, blev jeg sat igang fordi min krop ikke kunne udvikle produktionen af veer, altså jeg havde kun plukveer, og det tog mig 14 dage og åbne mig 2 cm.

Så nu kommer mit spørgsmål:

Når jeg nu ikke kan producere veer, kan man så ved næste graviditet snakke med JM om at man vil sættes igang på terminsdatoen hvis man ikke selv har født inden? For havde en helveds lang og træls udvidelses fase med mange komplikationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Benjamins'mor

Slet ingen der ved det? 

Anmeld

22. september 2011

LIZO

jeg kan ikke selv få gang i veerne.. er blevet sat i gang begge gange. dog ikke af den grund.. men begge gange fik jeg ve drop fordi der intet sker.. sidst fik jeg med lidt små veer der kunne mærkes, men de åbnet mig ikke.. så fik ve drop igen. og efter 90 min med ve drop gik jeg fra 2 cm til 10 og hun er født..

tror ikke du bliver sat i gang af den grund, men du kan snakke med den næste jm om det. så de er klar over det..

Anmeld

22. september 2011

Benjamins'mor

LIZO skriver:

jeg kan ikke selv få gang i veerne.. er blevet sat i gang begge gange. dog ikke af den grund.. men begge gange fik jeg ve drop fordi der intet sker.. sidst fik jeg med lidt små veer der kunne mærkes, men de åbnet mig ikke.. så fik ve drop igen. og efter 90 min med ve drop gik jeg fra 2 cm til 10 og hun er født..

tror ikke du bliver sat i gang af den grund, men du kan snakke med den næste jm om det. så de er klar over det..

Ja okay, jeg fik også ve-drop, og åbnede mig fra 2-10 cm på 2½ time ca. 

Ja okay. Min JM ved fødslen sagde nemlig bare, at min krop ikke kan producere det stof der danner veer. 

Anmeld

22. september 2011

Benjamins'mor

Ingen andre der ved noget om det?

Anmeld

22. september 2011

LIZO

benjamins'mor skriver:

Ja okay, jeg fik også ve-drop, og åbnede mig fra 2-10 cm på 2½ time ca. 

Ja okay. Min JM ved fødslen sagde nemlig bare, at min krop ikke kan producere det stof der danner veer. 

hvis du bare gør dem obs på det næste gang... men du får ikke lov at blive sat i gang før af den grund desværrer.. men måske er det slet ikke aktuelt næste gang

Anmeld

22. september 2011

Benjamins'mor

LIZO skriver:

hvis du bare gør dem obs på det næste gang... men du får ikke lov at blive sat i gang før af den grund desværrer.. men måske er det slet ikke aktuelt næste gang

Ved ikke, når min krop ikke kan producere det.  Men den tid den sorg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.