gået fra hinanden så søger lidt forskelligt..help

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
790 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. september 2011

karina pigen

vi er havnet i den situation at vi er gået fra hinanden.. ( ikke mit valg)..

ingen a os har så skide mange penge desværre, han har lige fået lejlighed gennem kommune tæt på.

men ja mangler møbler til vores lille søn værelse nr 2.

vigtigeste ting: ( gerne i hvidt)

* tremmeseng + madreas

* puslebord + pusle ting

og

* lidt legetøj

Felix er 8 mdr, jeg er gået i det krative hjørne for at holde udgifterne nede.. jeg buder være ligeglad, hans værelse hos mig står med alt. og da det er farens valg.. meeen

min søn skal ha et ordenlig værelse hos sin far. og da jeg selv kun lige har det at dække udgifter og leve, kan jeg ik selv mulighed for at købe tingene til ham..

jeg håber der er nogen super venlige gav,milde mennesker herinde der kan hjælpe lidt med BILLIGE/gratis ting.

Beliggenhed er  Ballerup.

har mulighed for at hente ting selv med lastbil hvis det der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Karo

Jeg har et hvidt badekar med indsats og et hvidt hoved hale fad, hvis det kan bruges ?

I Hvidovre.

Anmeld

22. september 2011

Tvillingemor80

Er desværre ikke i næreden af Ballerup, men du kan altid prøve mødrehjælpen og guloggratis har et emne der hedder "bortgives".. Håber du har heldet med dig 

Anmeld

22. september 2011

Benjamins'mor

karina pigen skriver:

ingen a os har så skide mange penge desværre, han har lige fået lejlighed gennem kommune tæt på.

* tremmeseng + madreas

* puslebord + pusle ting

og

* lidt legetøj

Felix er 8 mdr, jeg er gået i det krative hjørne for at holde udgifterne nede.. jeg buder være ligeglad, hans værelse hos mig står med alt. og da det er farens valg.. meeen

min søn skal ha et ordenlig værelse hos sin far. og da jeg selv kun lige har det at dække udgifter og leve, kan jeg ik selv mulighed for at købe tingene til ham..

jeg håber der er nogen super venlige gav,milde mennesker herinde der kan hjælpe lidt med BILLIGE/gratis ting.

Kan han ikke søge ved kommunen at de kan dække udgifter til seng o.l.

Det kan man i hvertfald i vores kommune. Nu ved jeg ikke lige hvad kommune du bor i. Men ved at man på ydelseskontoret kan søge at kommunen betaler det.

Det ville da være en hjælp hvis det er. 

Anmeld

22. september 2011

Muhmi

Mangler i lidt tøj at have hos faderen???

Anmeld

22. september 2011

karina pigen

Muhmi skriver:

Mangler i lidt tøj at have hos faderen???

80 og op efter, smil

Anmeld

22. september 2011

Muhmi

karina pigen skriver:

80 og op efter, smil

Okay, ja der kan jeg ikke rigtig hjælpe desværre... Silas er kun 5 mdr Håber i finder nogle gode ting

Anmeld

23. september 2011

Simon's moar <3

karina pigen skriver:

* tremmeseng + madreas

* puslebord + pusle ting

og

* lidt legetøj

Hvad mener du når du skriver pusleting?
Vil gerne prøve og se hvad jeg har af tøj og legetøj du kan få billigt hvis det er?  

Anmeld

23. september 2011

quindelist

karina pigen skriver:

* tremmeseng + madreas

* puslebord + pusle ting

og

* lidt legetøj

Jeg har en pose legetøj -det er arvesager så har slet ikke tjek på stand mm. Men regner med det er i orden siden folk har ulejliget sig med at gemme det
Formentlig kan jeg også klare lidt tøj -skal lige i kælderen og se, det bliver først søndag.
Kan i evt afhente i sydhavnen?

Anmeld

23. september 2011

LIZO

Der ligger en genbrugs butik tæt på st Det hedder gps. Der er altid mange spændene ting. De bliver ordnet og det er muligt at fÅ kørt det ud. Det er klart et besøg vær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.